شجاعی: مطبوعات نباید اختلافات درونی را به مجامع عمومی بکشانند

شجاعی در زمینه برخورد یکی از خبرنگاران در جشن روز خبرنگار گفت:خبرنگاران قشر فرهنگی جامعه هستند اگر انتقاد و اعتراضی پیرامون موضوعی است باید با ظرافت های خاصی بیان و مشکلات حل گردد .

محمد هاد شجاعی سردبیر روزنامه حدیث کرمان به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کویردر ادامه مطلب فوق گفت:به نظر من این گونه مطرح کردن مسئله اصلا صحیح نبود و نظر اکثر خبرنگاران و روزنامه نگاران استان هم این نبود ولی متاسفانه این امر رخ دادو باید اعتراضات از مجرای خود پیگیری گردد.

وی افزود:عدم حضور رییس خانه مطبوعات (لطیف کار)اصلا صحیح نبود و این امر در حالی صورت گرفت که سایر اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات در این مراسم حضور داشتند .

شجاعی با بیان این مطلب که نباید اختلافات درونی را به مجامع عمومی کشاند یادآور شد:اگر اهالی رسانه نتوانند مشکلات داخلی خودرا حل کنند ،چگونه می توانند داعیه دار حل مشکلات مردم باشند .

سردبیر روزنامه حدیث کرمان معتقد است:خانه مطبوعات می توانست مانند مجمع خبرنگاران و نویسندگان مطبوعاتی دفاع مقدس یا انجمن خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در یک مراسم ویژه از اعضای خود تقدیر کند ولی متاسفانه این کار انجام نشد.

وی اظهارداشت:به نظر من چون این مسئله بازتاب های بسیار ناشایستی در سطح سایر استانهای کشور از چهره جامعه مطبوعاتی کرمان داشته است،اصلا به صلاح نبود و می توانست با تدابیری این مشکلات حل و فصل شود .

سردبیر روزنامه حدیث کرمان در پایان گفت:امیدواریم با ایجاد وفاق،اتحاد و همدلی مشکلات صنفی اهالی مطبوعات، با قول استاندار کرمان، حل و فصل شود.