ابطال ۱۴ مناقصه و مزایده غیر قانونی در استان کرمان

مدیر کل بازرسی استان کرمان از ابطال 14 مورد مناقصه و مزایده غیر قانونی از ابتدای سال جاری تا کنون در استان کرمان خبرداد.


به گزارش کرمان نیوز به نقل از مهر درکرمان، احمد آبیار ظهر  در بازدید استاندار کرمان از سازمان بازرسی استان کرمان اظهار داشت: ابطال این گونه معماملات در سال جاری در استان کرمان نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است که نشان از اجرای مقررات مزایده و مناقصه ها در استان کرمان دارد.

وی عملکرد دستگاههای اجرایی استان کرمان را سالم دانست و بر نظارت جدی سازمان بازرسی بر مراحل مختلف عملکرد دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

استاندار کرمان نیز این مجموعه را سوپاپ اطمینان دستگاههای اجرایی خواند وافزود: سازمان بازرسی نقش کلیدی و مؤثری در سالم سازی ونظارت برکیفیت کار دستگاههای دولتی دارد.

حبیب الله دهمرده دقت، سرعت و صحت را از عوامل ضروری موفقیت درکارها و مدیریت صحیح دانست و اضافه کرد: در تمامی عرصه ها باید نظارت و بازرسی وجود داشته باشد تا مدیریت درست از کجروی ها فاصله بگیرد.

وی تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی استان را ملزوم به همکاری با بازرسی و نهادهای نظارتی دانست و گفت: نقش این مجموعه در توانمند سازی مدیریت استان ضروری و مؤثر است ونظارت باید در کمال ظرافت وبه دور از هر گونه خدشه دار شدن آبروی افراد انجام شود.