حضور زوج تازه مسلمان شده از کشور بوسنی و هرزگووین در بردسیر

در راستای تبیین نقش دین در رستگاری انسان و تامین سعادت بشری، همایش تجارب ادیان الهی با حضور مرصاد حاج ایلیچ و مدیحه حاج ایلیچ، زوج تازه مسلمان شده از کشور بوسنی و هرزگوین در دانشگاه آزاد بردسیر برگزار شد.


به گزارش  «شبکه خبر دانشجو» ، در ابتدای این مراسم محسن پورنامداری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر گفت: اسلام راهی روشن و نمایان به سوی کمال نهایی و بر پایه کمال بشری است.

وی با اشاره به اینکه نظام اجتماعی اسلام نظام اکمل است، تصریح کرد: اگر قوانین و دستورات اسلام آن طور که هست در تمام نقاط زمین به صورت کامل و صحیح پیاده شود، صلح و امنیت همه جهان را فرا می گیرد و تمام انسان ها به سعادت واقعی خود نایل می شوند.

یادآور می شود، مرصاد حاج ایلیچ و مدیحه حاج ایلیچ، زوج تازه مسلمان شده از کشور بوسنی و هرزگووین که به دین اسلام مشرف شده اند، در این همایش در خصوص چگونگی آشنایی با دین اسلام و تشرف به آن و مشکلات مسلمان بوسنی و هرزگوین به ایراد سخنرانی پرداختند.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ با حضور دانشجویان برگزار شد.

خاطرنشان می شود، این همایش با حضور معصومه البردی، کارشناس علوم اسلامی از کشور عراق و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد بردسیر،  در این واحد دانشگاهی برگزار شد.