کامران دانشجو رییس ستاد انتخابات کشور شد
سید صادق محصولی وزیر کشور با صدور حکمی کامران دانشجو قائم مقام و معاون سیاسی خود را به عنوان رییس ستاد انتخابات کشور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن حکم صادره از سوی "صادق محصولی" وزیر کشور به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر کامران دانشجو
به موجب این حکم به عنوان رییس ستاد انتخابات کشور در برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و دومین میاندوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و اولین میاندوره ای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره ای سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از کلیه امکانات و توان وزارت کشور و همکاری معاونین، مسوولان، مدیران وزارت کشور ، استانداران و همراهی و هماهنگی دیگر وزارتخانه ها و دستگاه های وابسته به دولت در اجرای دقیق قانون انتخابات و برگزاری انتخابات باشکوه در کمال صحت و رعایت اصل امانت داری و حفظ و صیانت از آرای مردم شریف ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.
لازم است در انجام این وظیفه خطیر، دفاع از تمامی حقوق شهروندان، اعم از داوطلبان نمایندگی و رأی دهندگان را از طریق رعایت دقیق قانون و مقررات مربوط به انتخابات و تأکید بر آن و پرهیز و جلوگیری از هرگونه اقدام غیر قانونی، سرلوحه کار خود قرار داده و نسبت به تحقق مشارکت فراگیر مردم در انتخابات، اقدام همه جانبه به عمل آورید تا نتیجه آن شادابی و اقتدار ملی و حاکمیت اراده ملت در چهارچوب نظام مردم سالاری دینی را رقم زند.
ضمناً شما می توانید در جریان برگزاری انتخابات، نامه ها و بخشنامه هایی که می بایست به امضاء اینجانب صادر گردد، با عنوان رییس ستاد انتخابات کشور امضاء و همزمان مراتب را گزارش کنید.
صادق محصولی