زائران مرحله دوم عمره از 21 فروردین88 به کاروان ها مراجعه کنند
سازمان حج و زیارت از تمامی متقاضیان عمره مرحله دوم خواست تا از روز جمعه 21 فروردین 88 برای نام نویسی به گروههای مشخص شده خود مراجعه کنند.

به اساس این گزارش این عده فقط شامل کسانی است که فیش عمره بانک ملی در دست دارند و به هر دلیلی در مرحله اول اعزام ها موفق به نام نویسی در گروهها نشده اند.
بر اساس این گزارش اولویت های اعلام شده از دارندگان اسناد بانک ملت مخصوص نام نویسی در گروههای اعلام شده تا 26 خرداد ماه است و آنها نمی توانند در گروه های مرحله دوم ثبت نام کنند.
مرحله دوم اعزام های عمره شامل گروههایی می شود که پرواز آنها از 27 خرداد تا 24 مرداد است.
براساس این گزارش اسامی گروهها همراه با تاریخ پرواز و هزینه ها متعاقبا" از طریق جراید به اطلاع خواهد رسید .
سازمان حج و زیارت تأکید کرده است اگر دارندگان فیش های بانک ملی به هر دلیل نتوانند در عمره جاری مشرف شوند باید پس از آن طبق برنامه ای که از سوی سازمان اعلام می شود فیش بانک ملی خود را تبدیل به سند بانک ملت کرده و برای تعیین نوبت منتظر قرعه کشی باشند.
سازمان حج و زیارت درگزارش خود تأکید کرده است که فیش های عمره بانک ملی در آینده باطل نمی شود ولی باید تبدیل به سند بانک ملت شود و اولویت آن بر اساس قرعه کشی آینده خواهد بود.
در عمره جاری که 12 روزه است و از 12 اسفندسال جاری شروع و تا 24 مرداد88 ادامه دارد بالغ بر 800 هزار نفر از ایرانیان به بیت الله الحرام مشرف خواهند شد.