مساجد کشور با دعای توسل به استقبال سال نو می روند
با برنامه ریزی های انجام شده از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد، مردم با حضور در مساجد سراسر کشور و قرائت دعای توسل به استقبال سال نو می روند.

بر اساس این گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد در بیانیه ای اعلام کرد: ائمه جماعات مساجد باید ترتیبی اتخاذ کنند تا قبل از تحویل سال نو، مساجد آماده حضور مردم باشد.
این بیانیه می افزاید: نیم ساعت پیش از تحویل سال نو در مساجد دعای توسل و در لحظه تحویل سال نو دعای تحویل سال به صورت دسته جمعی قرائت خواهد شد و همگان برای سرافرازی و پیشرفت اسلام و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس اسلامی دست به دعا خواهند برد.
در بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده است که ائمه جماعات باید متناسب با توانایی 70 هزار مسجد سراسر کشور، نسبت به پذیرایی از میهمانان برنامه ریزی و اقدام کنند.
این بیانیه می افزاید: عید نوروز،‌ آئینی است کهن که طی هزاران سال در طول تاریخ از سوی اقوام و مذاهب مختلفی که در سرزمین ایران حضور پیدا کرده ، مهر تایید خورده است.
در این بیانیه آمده است که دین مبین اسلام نیز بر این عید مهر تایید زده است و حتی روایاتی از امامان معصوم در بزرگداشت نوروز نقل شده است از این رو مساجد به عنوان تکیه گاه معنوی و اجتماعی باید در تمامی شئون مردم ایفای نقش کنند.