سپاه پشتوانه استقلال و آزادی میهن اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند نظام و پشتوانه استقلال و آزادی میهن اسلامی است.


سیدیحیی جعفری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: تشکیل سپاه پاسداران یکی از تدابیر مهم و اندیشمند‌انه معمار کبیر انقلاب بود که در نخستین روزهای پیروزی انقلاب با درایت و هوشمندی به منظور حفظ، نگهداری و استمرار انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شد و به بار نشست.
وی ضمن تبریک سالروز این نهاد انقلابی تصریح کرد: پاسداران حافظان حریم اسلام و برپا دارندگان پرچم ولایت و حامیان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که هر روز بیش از قبل در راستای اهداف و آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا گام برمی‌دارند.
جعفری حساسیت دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل نسبت به این نهاد مردمی، انقلابی، توانمند و کوشا را بهترین نشانه ارزشمندی و تاثیرگذاری آن دانست و تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب نیروهای پنج‌گانه زمینی، هوایی، دریایی و ... با دستیابی به فناوری‌های روز دفاعی، خار چشم دشمنان اسلام و امید جهان اسلام شده و ان‌شا‌الله روز‌به‌روز بر توفیقات آن اضافه می‌شود.
امام جمعه کرمان افزود: سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با توطئه‌های گروه‌های ملحد و منافق داخلی، توطئه‌های خارجی و پس از آن در سازندگی میهن اسلامی نقش کم‌نظیری داشته است.
وی خاطرنشان کرد: این نهاد برومند از برکات، افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و تقویت، تجهیز و گسترش سپاه پاسدارن عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را در پی دارد و سبز پوشان سپاه همواره امید رهبری و مردم عزیز ایران اسلامی بوده و هستند.
جعفری در پایان با آرزوی توفیق خدمتگزاری برای عزیزان پاسدار، عزت و عظمت سپاه پاسداران و حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا را از درگاه خداوند برای آنان طلب کرد و اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی با فداکاری، آرمان‌‌خواهی، شهادت‌طلبی و ایثار و از خودگذشتگی پاسداران رقم ‌خورده است.