تاکید معاون استاندار کرمان به نظارت جدی بر اجرای طرح های استان
 
معاون امور عمرانی استانداری کرمان با تاکید بر نظارت بیشتر به کیفیت اجرای طرح های عمرانی در استان، گفت: پیگیری و نظارت بر نحوه اجرای طرح های مختلف زمینه شکوفایی استان در تمامی حوزه ها را فراهم می کند.

"محمد جواد کامیاب" دیروز  در جمع اعضای شورای اسلامی شهرستان کرمان افزود: شوراها در بخش نظارت بر نحوه اجرای طرح های مختلف با توجه به قوانین، نقش مهمی را عهده دارند.
وی در ادامه با اشاره به اختصاص اعتبارات مناسب برای آسفالت معابر شهری استان کرمان، اظهار امیدورای کرد: با انجام این کار شاهد شکوفایی معابر شهری استان در بحث آسفالت معابر باشیم.
وی تاکید کرد: شوراها در راستای نظارت بر انجام و چگونگی اجرای این کار نقش ویژه ای دارند زیرا انجام مرحله دوم این اقدام منوط به اجرای صحیح مرحله نخست است.
به گفته وی، استان کرمان در بخش عمرانی نیاز به حمایت و خدمت دارد.
رییس شورای اسلامی شهرستان کرمان نیز در این نشست با بیان این نکته که شوراهای پایه و شوراهای فرادست آنگونه که شایسته است در جامعه معرفی نشده اند ، گفت: این شوراها را می توان پارلمانی محلی دانست که در حیطه وظایف مشخص شده خود در قانون فعالیت می کنند.
"عیسی سلاجقه" نظارت در بخش های مختلف بودجه ای، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را از وظایف این شوراها برشمرد و بر انجام آن توسط اعضای شوراها تاکید کرد.
وی با اشاره به زمین خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده حریم شهرها و بین روستاها و شهرها نیز بیان کرد: تشکیل کمیته ای متشکل از سیستم قضایی، نیروی انتظامی، شهردار، و نماینده دهیاری ها در رفع این مشکل بسیار کارساز است.
سلاجقه تاکید کرد: با تعامل و همکاری بیشتر می توان این مشکلات را حل کرد و در بسیاری از موارد از ایجاد آنها نیز جلوگیری کرد.