خدمات یکساله دولت به راهیان نور 70 درصد بیش از 10 سال گذشته است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: خدمات عمرانی‌ دولت در یک سال گذشته به راهیان نور، 70 درصد بیش از مجموع خدماتی بوده که در 10 سال گذشته انجام شده است.


سردار میرفیصل باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور اخیر رئیس‌جمهور در جمع زائران راهیان نور در خوزستان، گفت: حضور دکتر احمدی‌نژاد در یادمان مناطق عملیاتی دفاع مقدس به تأسی از حضور مقام معظم رهبری است که هر ساله با حضور خود در حال انجام دادن 2 کار هستند؛ یکی توجه دادن مردم و جوانان به حضور در این مناطق و دوم خسته نباشید گفتن به دست‌اندرکاران راهیان نور، بسیجیان مخلص، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های دولتی که در محل کار خادمی مردم را بر عهده دارند.
وی افزود: این سفرها فرصت و فراغتی هم برای دیدار صمیمانه با مردمی است که علاقه‌مند به مسئولین خدوم هستند و در این مسیر هرکس که بیشتر با مردم باشد و به مردم خدمت کند، در نزد مردم هم عزیزتر خواهد بود.
سردار باقرزاده با ابراز امیدواری نسبت به مستحکم‌ شدن هرچه بیشتر این پیوندها، ادامه داد: امیدواریم همه عزیزان بتوانند به تأسی از مسئولان عالیرتبه کشور، خودشان را همچنان خادم بدانند و با حضور در مناطق عملیاتی، به نوعی ارتباط خود را تقویت کنند چون متاسفانه گهگاه شاهد هستیم افرادی که طی سالهای گذشته مدعی ارزش‌های دفاع مقدس بودند، گهگاه به این ارزش‌ها پشت کردند و باید از صحنه‌های استقبال پرشور زائران راهیان نور از مسئولان خدوم عبرت بگیرند.
وی خدمت به مردم را ماجرایی ریشه دار در انقلاب توصیف و تصریح کرد: امام (ره) روزی که به کشور آمدند فرمودند من خادم مردم هستم، ادبیات دکتر احمدی‌نژاد هم همین است و به دنبال خدمت به مردم است؛ هر کسی می‌خواهد آقا باشد، باید خدمت بیشتری کند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به خدمتگذاری دولت نهم در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: در حوزه راهیان نور در یک سال گذشته، خدمات عمرانی‌ای که در حوزه‌های راهیان نور بوده، 70 درصد بیش از مجموع خدماتی بوده که در این زمینه در 10 سال گذشته انجام شده است؛ این نشان می‌دهد که دولت به دنبال تقویت راهیان نور است و چون این حرکت برخاسته از خواست رهبری، مردم و مسئولان عالیرتبه نظام است، ماندگار خواهد بود و فرصت خوبی برای مرور درس‌های شهیدان است.
وی افزود: الحمدالله نسل سوم انقلاب اسلامی حرکت راهیان نور را دیگر نهادینه کرده و دیگر بهمن و اسفند و فروردینی نخواهیم دید که بخواهیم در این مناطق شاهد عدم حضور مردم باشیم و حضور رئیس‌جمهور هم نوعی تشویق این حرکت است.