پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد معماری در بم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بم گفت: شهرستان بم در جمع هفت مرکز دانشگاهی دارای رشته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد در کشور قرار دارد.‌


ناصر اماندادی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: برای نخستین بار آزمون مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد در شهرستان بم در دو نوبت صبح و عصر به صورت عملی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به استقبال داوطلبان از سراسر کشور در این آزمون افزود: در این آزمون 540 داوطلب شرکت کردند که در گروه اول 18 نفر پذیرفته می‌شوند و سعی داریم تا در گروه دوم نیز 18 نفر دیگر را پذیرش کنیم.
اماندادی با اشاره به ساختمان در حال احداث دانشکده معماری این شهرستان تصریح کرد: این ساختمان تا کنون بین 70 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت آن تا این مرحله توسط دولت نهم صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه کار ساخت دانشکده معماری بم باید توسط دانشگاه آزاد تکمیل شود و با روند فعلی در مهرماه سال جاری این دانشکده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
اماندادی گفت: با توجه به اینکه فقط شش مرکز دانشگاهی در کشور دارای رشته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد هستند، راه‌اندازی این رشته موقعیت خاص و ویژه‌ای را برای شهرستان بم به وجود آورده و موجب خشنودی همه شهروندان است و امیدواریم در سال‌های آینده رشته‌های جدید دیگری نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شود.