نشست نمایندگان نامزدهای انتخابات با رییس سازمان صدا و سیما

 

به منظور همفکری ؛ توجیه و هماهنگی بیشتر برای ضبط و پخش برنامه‌های نامزدهای تبلیغاتی دهمین دوره ریاست جمهوری نشست صمیمی نمایندگان این نامزدها و رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد .


به گزارش ایلنا ، در این جلسه که آقایان زنگنه ، کلهر ، کرباسچی ، دانش جعفری ، الویری ، مزینانی و معاون سیاسی رسانه ملی نیز حضور داشت ، آخرین مصوبات قانونی ستاد تبلیغات کشور برای اعضاء جلسه تشریح شد .
رئیس رسانه ملی با بیان نقطه نظرات شورای محترم نگهبان در مورد زمان قانونی انتخابات گفت : به دلیل محدودیت زمانی مجبور هستیم قبل از اعلام رسمی اسامی نامزدها ؛ ضبط برنامه‌های تبلیغاتی را شروع کنیم تا بتوانیم از اول خرداد ماه بطور منظم و طبق جدول طراحی شده برنامه‌ها را پخش نماییم.
آقای ضرغامی گفت : برنامه‌های متنوعی چون مستند تبلیغاتی و گفتگوی مستقیم در شبکه اول ؛ شرکت در گفتگو ویژه خبری شبکه دوم بطور زنده ، گفتگو با شبکه خبر ؛ رودررو با کارشناسان در شبکه چهارم ، مناظره کلیه نامزدها با یکدیگر در شبکه سوم سیما بطور زنده و پاسخ به سئوالات ایرانیان خارج از کشور در شبکه جام جم در کنار برنامه‌های متنوع دیگر در حوزه صدا از جمله برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها خواهد بود.
رئیس رسانه ملی افزود: تا پایان هفته قرعه‌کشی لازم با حضور نمایندگان نامزدها انجام خواهد گرفت و پس از آن مشروح جدول انتخاباتی به همراه جزئیات آن توسط رسانه‌ها منتشر خواهد شد.
ضرغامی افزود : در صورت هر گونه تغییر در اسامی نامزدها توسط شورای محترم نگهبان ؛ اقدامات اصلاحی در جدول تنظیم شده صورت خواهد گرفت.
در این جلسه صمیمی نمایندگان نامزدهای انتخاباتی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مطرح کردند .