روابط عمومی های برتر کرمان معرفی شدند
 
به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، از 17 روابط عمومی برتر دستگاه های دولتی کرمان تجلیل شد.

فرماندار کرمان در آیین بزرگداشت روز روابط عمومی و تجلیل از مدیران برگزیده روابط عمومی، ضمن تاکید بر ایجاد روابط عمومی دیجیتال و مجازی گفت: به علت گسترده شدن فعالیت ها و خواسته های مردم باید بیش از گذشته به این مهم توجه شود.
"علی انجم شعاع" افزود: مقابله با برخی هجمه های فرهنگی و تبلیغات در رابطه با اقدامات انجام شده در جهت خدمت رسانی به مردم باید توسط روابط عمومی ها انجام شود.
وی بیان کرد: روابط عمومی ها باید با استفاده از ابزار و امکانات پیشرفته در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال تلاش کنند.
وی روابط عمومی ها را بازوی توانمند دستگاه های دولتی دانست و ادامه داد: برخورد مناسب با افراد، احترام بیش از پیش به همکاران و توجه به افکار سیاسی و اجتماعی کارکنان دستگاه باید مورد توجه مدیران روابط عمومی قرار گیرد.
به گفته وی، روابط عمومی باید در جایگاه دوم دستگاه های دولتی قرار گیرند و مدیران به اهمیت حضور و نقش روابط عمومی ها توجه ویژه ای داشته باشند.
انجم شعاع با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در جامعه عنوان کرد: روابط عمومی ها در ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نیز می توانند نقش مهمی ایفا کنند.
وی بیان کرد: توجه به روابط عمومی ها در توسعه جامعه نقش به سزایی دارد تا جایی که اگر در گستره زمان و توسعه در جامعه روابط عمومی ها فراموش شوند قافله را به طور کامل باخته ایم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان نیز در این آیین نقش روابط عمومی ها را بسیار با اهمیت دانست و گفت: ایجاد زیرساخت های ارتباطی علاوه بر ایجاد ارتباطات گسترده، در توسعه اقدامات روابط عمومی ها نیز تاثیر به سزایی دارد.
"حمید محمدی قوام" با اشاره به نامگذاری امسال به سال اصلاح الگوی مصرف توسط مقام معظم رهبری افزود: استفاده صحیح از تجهیزات ارتباطی در کاهش اتلاف وقت و استفاده بهینه از فرصتها نقش به سزایی دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس انجمن روابط عمومی استان کرمان نیز در این آیین تعامل مثبت با رسانه ها، ارتباط با مجموعه انجمن روابط عمومی و همکاری و مساعدت با انجمن روابط عمومی را از ملاک های انتخاب روابط عمومی های برتر دانست و ادامه داد: با توجه به عملکرد خوب روابط عمومی های دستگاه های مختلف استان انتخاب برترین ها بسیار مشکل بوده است.
"رضا غلامرضایی" به برگزاری جشنواره روابط عمومی های استان و انتخاب روابط عمومی برتر در سال جاری اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات هیات مدیره از دیگر برنامه های انجمن روابط عمومی استان کرمان در سال جاری است.
وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی، تبلیغات و خبرنگاری، فعال ساختن شرکت تعاونی هنر هشتم و پیگری لازم برای دریافت پروانه ساختمانی و اجرای واحدهای تعاونی مسکن انجمن روابط عمومی از جمله اقدامات انجام شده توسط انجمن روابط عمومی استان کرمان در سال گذشته بوده است.