استاندار یزد همتای خود در دولت خاتمی را به مناظره فراخواند

 

استاندار فعلی یزد، همتای خود در دولت خاتمی را به مناظره بعد از نتیجه انتخابات فرا خواند.


به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا فلاح‌زاده ظهر امروز در حاشیه افتتاح یکی از واحدهای صنعتی شهرستان مهریز در جمع مسئولان استانی و کشوری با انتقاد از افرادی که آمارهای ارائه شده توسط دولت نهم را زیر سئوال می‌برند و می‌گویند آمارها وجود خارجی ندارد، اظهار داشت: انسان باید اول اصول را بپذیرد سپس سراغ فرع برود.
وی عنوان کرد: منتقدان در محافل مختلف اعلام کرده‌اند که آمارهای ارائه شده در مورد فعالیت‌های دولت نهم در استان در زمینه‌های گوناگون دروغ است و ما این آمارها را قبول نداریم و استاندار را به مناظره ‌خوانده‌اند.
فلاح‌زاده خطاب به منتقدان بیان داشت: آمار عملکرد دولت نهم در استان یزد را مدیران و کارشناسان استخدام شده در دولت قبل تهیه کرده‌اند نه کارشناسان دولت نهم.
وی با طرح این سئوال که هم‌اکنون چند درصد مدیران و کارشناسان فعلی در دستگاه‌های دولتی در زمان دولت نهم استخدام و به کار گرفته شده‌اند، عنوان کرد: بخش اعظمی از نیروهایی که هم‌اکنون به عنوان کارشناس ارائه آمار و ارقام می‌کنند در دولت گذشته به کار گرفته شده‌اند.
فلاح‌زاده تصریح کرد: ما کارخانه آمارسازی افتتاح نکرده‌ایم و فرصت هم نداریم که به این مسائل جزئی بپردازیم و آمار ساختگی ارائه دهیم.
استاندار یزد خطاب به منتقدان دولت نهم در استان یزد افزود: افتتاح و راه‌اندازی هزار واحد صنعتی در استان یزد آن هم در روز روشن دروغ است؟ پرونده راه‌اندازی این واحدها را نیز انکار می‌کنید؟
استاندار اصولگرای دولت نهم خطاب به کسانیکه وی را به مناظره فرا خوانده بودند، گفت: من تا پایان انتخابات نه در ستاد کسی فعالیت می‌کنم و نه به دنبال کسی می‌روم، من فقط وظیفه شرعی خود را که خدمت‌رسانی به مردم زحمت‌کش یزد و برگزاری انتخابات سالم و پاک و مورد قبول ملت ایران باشد را انجام می‌دهم و کاری به حاشیه‌ها ندارم.
وی تاکید کرد: هم‌اکنون وقت و حرفی برای گفتن و مناظره تا پایان انتخابات نداریم و کارها و مشکلات مهم‌تری در استان وجود دارد که باید درصدد رفع آن باشیم.
فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: وعده مناظره ما بماند تا پایان انتخابات، هر کس که انتخاب شد آن هنگام حاضریم گزارش کار دهیم و مناظره کنیم.
وی بیان داشت: ما مشکلی با مناظره نداریم و پرونده‌های فعالیت‌های دولت نهم موجود است و ما این آمارها را با سند به منتقدان و مناظره کنندگان در وقت مناسب ارائه خواهیم داد البته اگر مناظره از سر اصول باشد و به مقدسات و اصول نظام پایبند باشد و از خط فکری امام تبعیت نماید و مناظره کنندگان شعار گفتمان امام را قبول داشته باشند.
استاندار یزد گفت: خداوند این توانایی را به خدمتگزاران دولت نهم اعطا کرده که نوکری ملت را بکنند و اقدامات انجام شده را نه برای خودمان بلکه واجب الهی می‌دانیم و بر این امر نیز تاکید داریم و هدفمان امیدوار کردن مردم به نظام و رفع تبیض در جامعه است.
فلاح‌زاده اظهار داشت: عده‌ای می‌گویند بهره‌برداری و احداث پروژه‌های عظیم و بزرگ در استان دروغ است آیا هزار واحد صنعتی افتتاح شده که بیشتر آنها پروژه‌های بزرگ و زیربنایی است، نمونه‌های صاف و شفاف از عملکرد دولت نهم نیست و ما صادقانه آن را برای مردم بیان نکردیم.
وی با اشاره به مطالب بیان شده از سوی برخی مسئولان سابق استان اظهار داشت: چندی است از سوی برخی نکاتی در سطح استان مطرح شده است آنها 40 مورد گفته‌اند و ما نیز یک مورد می‌گوییم و قضاوت هم بماند.