سومین روزنامه مشهدالرضا منتشر می‌شود

شهردار مشهد گفت: نخستین شماره روزنامه شهر آرا، به عنوان سومین روزنامه در حال انتشار مشهد، سوم خرداد همزمان با سالگرد گرامیداشت فتح خرمشهر منتشر می‌شود.


به گزارش خبر گزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمد پژمان اظهار داشت: با انتشار روزنامه شهرآرا امکان اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی مناسب، تعامل و ارتباط نزدیک و روزانه با شهروندان از طریق این ابزار رسانه‌ای فراهم می‌شود.
وی با تأکید بر افزایش رضایتمندی و تأمین آسایش خاطر مردم گفت: اگر تکالیفمان را انجام دهیم اما سبب رضایتمندی شهروندان نشود به هدفمان نرسیده‌ایم.
شهردار مشهد با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی و نقش آن در شناسایی خواست افکار عمومی افزود: باید افکار مردم برای ما مهم باشد که مطالبات آنها، طبقه‌بندی و اولویت‌های آنها چیست تا کارهایی که انجام می‌دهیم در این راستا باشد.
وی گفت: نباید با مردم با دوگانگی برخورد و اقدامات بزرگ‌نمایی شود بلکه باید با صداقت با شهروندان رفتار کرد.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد نیز با بیان اهمیت و نقش قابل تفکیک ارتباطات درون و برون ‌سازمانی روابط عمومی گفت: روابط عمومی هدفش این است که با تشخیص امکانات و شرایط محیط بیرونی آنان را با امکانات درون سازمان پیوند دهد و ارتباط سازمان را با بیرون از آن به درستی برقرار سازد.
علی حامدمقدم راهبرد این مجموعه را گسترش ارتباطات و مشارکت در حوزه مردمی، سازمانی و بین‌المللی عنوان و تصریح کرد: کمک به ایجاد تعلق مردم به شهر در مسیر تحقق شعار «شهر مشهد، خانه دوم من» کمک به تحصیل رضایت‌مندی از طریق جلب اعتماد در حرکت به سمت حذف نارضایتی‌ها، ترویج تغییر دیدگاه شهروندان نسبت به شهرداری به عنوان سازمان اجتماعی و مردم‌نهاد، کمک به تحقق شعار شهر ملی، ترویج فرهنگ شهروندمداری در شهرداری، دستیابی و انتقال تجارب بین‌المللی و مدیریت شهری، ارتقای سیستم‌های اطلاع‌یابی، نظرسنجی و نیازسنجی مستمر از شهروندان از جمله سیاست‌های اجرایی این مدیریت است.