امام راحل شخصیتی استثنایی و منحصر به فرد بود

نماینده و لی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی استثنایی و منحصر به فردی بود که با ایجاد انقلاب شکوهمند اسلامی منجر به تحولی عظیم در جهان شد.


حجت الاسلام سید"یحیی جعفری" امروز  در گفت و گو با ایرنا افزود: حضرت امام (ره) تفکر دینی و منطقی خود را به ملت ایران و فراتر از آن انتقال و انتشار داده اند.
وی، اقدام امام راحل در به وجود آوردن انقلاب اسلامی را بی نظیر دانست و اظهار داشت: هیچ انقلابی مشابه و با کیفیت انقلاب اسلامی در جهان تاکنون به وجود نیامده است.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به هجمه ها و ترفندهای اعمال شده از سوی بیگانگان طی سه دهه گذشته بیان داشت: تدابیر اندیشمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی منجر به شکست نقشه های پلید بدخواهان نظام شد.
به گفته وی ،امام (ره) در حد تمام و کمال از تفکری صحیح، اسلامی و انقلابی برخوردار بود و با همین تفکر توانست اسلام را در ایران و فراتر از آن گسترش دهند.
حجت الاسلام جعفری با اشاره به روحیه شجاعت و شهادت طلبی آن حضرت افزود: ممکن است برخی افراد بسیاری از مسایل را درک کنند ولی جرات و شجاعت مقابله با آن را نداشته باشند.
وی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی مسایل را خوب می فهمید، درک می کرد و با شجاعت در جهت رفع نقایص احتمالی آن اقدام به عمل می آورد.
امام جمعه کرمان تدبیر و درایت در امور را از دیگر خصوصیات امام راحل برشمرد و گفت: تمامی امور امام آنقدر بر اساس تدبیر بود که پس از گذشت 30 سال، انقلاب اسلامی مستحکم تر و مقتدر تر از همیشه الگویی برای کشورهای تحت سلطه بیگاناگان به شمار می رود.