رادیو شهری رفسنجان در آستانه تعطیلی

سرپرست رادیو شهری رفسنجان با اشاره به وضعیت نامناسب فرستنده این رادیو گفت: رادیو شهری رفسنجان در آستانه تعطیل شدن قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار مهر در رفسنجان، مهدی حسن خانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه فرستنده این رادیو از لحاظ فنی با مشکل مواجه شده است احتمال از کار افتادن این فرستدن وجود دارد و در صورتی که فرستنتده از کار بیافتد رادیو رفسنجان به تعطیلی کشیده می شود.

وی افزود: رادیو رفسنجان در اوایل کار فرستنده ای 200 وات داشت که از سال 81 به یک کیلو وات افزایش پیدا کرد.

حسنخانی تصریح کرد: در حال حاضر فرستنده یک کیلو وات معیوب و دچار نقص فنی شده که اگر به موقع تعمیر نشود و از کار بیافتد حداقل 4-3 ماه رادیو رفسنجان تعطیل خواهد شد.

حسنخانی عنوان کرد: برای تعویض این فرستنده مبلغ 500 میلیون ریال بودجه نیاز است که با توجه به اینکه صدا و سیما هزینه های شهرستان ها را نمی پردازد باید از طریقی آن را تامین کرد.

سرپرست رادیو شهری رفسنجان خاطر نشان کرد: با رایزنی صورت گرفته با فرمانداری و صدا و سیمای مرکز کرمان در پی جذب و تامین این بودجه هستیم.

حسنخانی با بیان اینکه 10 سال از راه اندازی رادیو رفسنجان می گذرد، تصریح کرد: این رادیو در بیان مشکلات مردم و حل آنان، ایجاد نشاط در بین شهروندان و هماهنگ کردن پخش اذان در شهر نقش موثری داشته است.