شادی حلقه مفقوده مردم کرمان است

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: شادی و نشاط حلقه مفقوده مردم کرمان است که باید با گسترش مراکز تفریحی در ایجاد جو شادابی در آن کوشید.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی استان کرمان، علی کارنما در مراسم افتتاح مجتمع تفریحی و سیاحتی «سرزمین رویایی» کرمان اظهار داشت: قطعا جامعه امروز نیازمند فضای شادی، نشاط و شادابی است و باید با حمایت سرمایه‌گذاران به ایجاد تفرجگاه‌ها و مکان‌های شادی‌آور همت گماشت.
وی راه‌اندازی مجتمع تفریحی و سیاحتی «سرزمین رویایی» کرمان را گامی مثبت در پیشبرد این امر مهم برشمرد و افزود: سرمایه‌گذار این مجتمع با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات مدرن روز اقدام به ایجاد محیطی شاد و دل‌انگیز برای اقشار مختلف کرده است.
کارنما استان کرمان را برای سرمایه‌گذاری در حوزه های تفریحی و گردشگری بسیار مستعد دانست و خاطرنشان کرد: سازمان میراث فرهنگی آماده حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بخش‌های مختلف گردشگری است.
رضا بهرامی سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی و سیاحتی «سرزمین رویایی» کرمان با تقدیر از حمایت‌های سازمان میراث فرهنگی استان کرمان گفت: این مجتمع با سرمایه‌ای بالغ بر 25 میلیارد ریال در سه طبقه مجزا احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه ساخت و تجهیز مجتمع مذکور 24 ماه به طول انجامیده است، افزود: در حال حاضر 50 نفر نیرو در قسمت‌های مختلف شهربازی، فست‌فود و کافی شاپ مشغول به فعالیت هستند.
شایان ذکر است، مجتمع تفریحی و سیاحتی « سرزمین رویایی » در ضلع مقابل اثر تاریخی یخدان موئدی شهر کرمان احداث شده است.