25 ایستگاه تلفن همراه در سیرجان نصب خواهد شد

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان گفت: با نصب 25 ایستگاه تلفن همراه با بیش از دو میلیارد ریال در شهرستان سیرجان تا پایان سال جاری، 98 درصد از محورهای مواصلاتی و روستاهای این شهرستان تحت پوشش و تقویت تلفن همراه قرار می گیرند.


به گزارش ایرنا "علیرضا مهدوی"  در نشست مخابراتی در مهمانسرای جهانگردی سیرجان افزود: تا کنون 55 ایستگاه با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال در مناطق مختلف سیرجان نصب شده است. 
وی تاکید کرد: بیش از 500 میلیارد ریال در شهرستان سیرجان سرمایه گذاری مخابراتی شده است و امسال در طرح های مخابراتی برای تلفن ثابت و توسعه شبکه ها 8 میلیارد ریال برای پوشش خدمات مخابراتی تمامی روستاها و مناطق مختلف هزینه می شود. 
مهدوی، تکمیل و توسعه اینترنت های پر سرعت در شهرها و مرکز استان را از اولویت های کاری این شرکت عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح 40 میلیارد ریال پیش بینی شده است. 
مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمان ادامه داد: هم اکنون 800 هزار تلفن ثابت و یک میلیون تلفن همراه در سطح استان فعال است که در واگذاری تلفن ثابت به روز هستیم و در بخش تلفن همراه نیز بزودی این واگذاری ها در تلفن های همراه دائم به روز صورت می گیرد. 
وی اظهار داشت: در توسعه شبکه ها حداکثر 72 ساعت قطعی تلفن داریم و اگر بیشتر از این زمان طول بکشد از قبل به مردم اطلاع رسانی خواهد شد. 
مهدوی به پرداخت به موقع قبوض مخابرات اشاره و تاکید کرد: وصول به موقع قبوض به ارائه خدمات سرعت بیشتری می دهد.