بسکتبال کرمان به دلیل مشکلات مالی از سوپرلیگ حذف شد

دبیر هیئت بسکتبال کرمان با اشاره به اینکه به دلیل عدم جذب اسپانسر از سوپرلیگ بسکتبال حذف شده اند، گفت: تیم هیئت بسکتبال کرمان به عنوان تیم دوم دسته اول بسکتبال نیز در بحران مالی به سر می برد.


مسعود نخعی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهار داشت: تیم بسکتبال کرمان تا اینجای لیگ بسکتبال دسته اول که هفته چهارم رقابتهاست موفق شده با 3 برد و یک باخت در رده دوم جدول قرار گیرد.

دبیر هیئت بسکتبال کرمان افزود: تیم ما سه سال قبل به دلیل نبود حامی مالی از سوپرلیگ به لیگ یک سقوط کرد و اگر ما اسپانسر داشتیم در سوپر لیگ حرفهایی برای گفتن داشتیم.

نخعی یادآور شد: در حال حاضر از قراردادهای فصل قبل تیم 30 درصد پرداخت نشده است و فصل جاری نیز تمام هزینه اعزام تیم به مسابقات که به میزبانی استانهای دیگر برگزار می شود از جیب مسئولان هیئت پرداخت شده است.

وی گفت: تیم ما بازیکنان خوبی دارد و جالب اینجاست که بازیکن غیربومی در ترکیب نداریم اما با نامهربانی و بی توجهی مواجه هستیم.

وی افزود: در لیگ بسکتبال امسال تیمهای قوی حضور دارند و سطح مسابقات سنگین است و تیمهایی حریف ما در بازیها هستند که بالای 200میلیون هزینه تیمشان کرده اند.

تیم بسکتبال کرمان پنج شنبه این هفته میزبان نفت امیدیه در کرمان است.