ندای مرگ بر آمریکا و اسراییل در فضای کرمان پیچید

همزمان با سراسر کشور و به کوری چشم دشمنان انقلاب و اسلام ندای شعار مرگ بر امریکا و اسراییل این بار پر معناتر و سهمگین تر از هر بار دیگر در فضای کرمان پیچید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، اقشار مختلف مردم کرمان بوِژه دانش آموزان و دانشجویان با بصیرت دیار کریمان امروز و در سالروز تبعید امام (ره) به ترکیه، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز در صف های به هم پیوسته با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسراییل" از ژرفای وجود انزجار خود را از سیاست های کاخ سفید و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
بر پایه این گزارش خیل مردم حاضر در این راهپیمایی شعارهای نظیر "دانشجوی پیرو خط امام بر تو و بر عزم تو از ما سلام "، "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد"، "این گفته امام و رهبر ماست شعار ما نبرد با آمریکاست" و "تسخیر کردی ای دلیر و دانا لانه جاسوسی آمریکا را " را نیز سر دادند.
این گزارش می افزاید: حضور متحدانه و پررنگ دانشجویان و نیز دانش آموزان عضو تشکل های مختلف دانش آموزی با لباس های مخصوص از دیگر جلوه های حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز 13 آبان ماه بود.
گزارش خبرنگار ایرنا از این راهپیمایی حاکی است که مردم حاضر در این راهپیمایی همچنین شعارهایی نظیر "شعار هر دانشجو مرگ بر آمریکا"، "شعار مجلس ما مرگ بر آمریکا"، "ام الفساد قرن ما آمریکاست"، " شعار هر دانش آموز مرگ بر آمریکا"، " آمریکا ننگت باد اسراییل مرگت باد"، "ندای رهبر ما مرگ بر آمریکا"، " شعار مجلس ما مرگ بر آمریکا"، "فریاد دولت ما مرگ بر آمریکا" و "شعار هر ایرانی مرگ بر آمریکا" و "سیزدهم آبان ماه یوم الله یوم الله" را سر دادند.
راهپیمایی روز 13 آبان از ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان ولی عصر در مسیر خیابان شریعتی، چهارراه کاظمی، خیابان فلسطین، میدان بسیج و بلوار شهید عباسپور به سمت مصلی این شهر برگزار شد.
در پایان این آیین قطعنامه راهپیمایی نیز قرایت شد.
گزارش های رسیده خبرنگاران ایرنا از 20 شهرستان استان کرمان حاکی از برگزاری راهپیمایی باشکوه و استکبار ستیز مردم این استان در روز 13 آبان ماه است.