بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج
سپاه ثارالله استان کرمان با صدور بیانیه ای فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی داشت.

در این بیانیه که رونوشتی از آن روز شنبه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، آمده است: طلوع انقلاب اسلامی مردم ایران در اواخر قرن بیستم با ماهیت اسلامی انسانی پدیده شگرفی را رقم زده که به حق معجزه قرن نام گرفته است و این انقلاب با به چالش کشیدن ایدئولوژی های مطرح جهان شوک بسیار بزرگی بر ساختار نظام دوقطبی عالم وارد ساخت.
این بیانیه می افزاید: پیامدها و دستاوردهای بی بدیل انقلاب در درون مرزهای عرفی متوقف نشد بلکه امروز در فراسوی مرزها جغرافیایی تاثیر شگرف انقلاب اسلامی را بر جنبش های اسلامی منطقه و جهان شاهد هستیم.
این بیانیه با اشاره به اینکه در سه دهه گذشته دشمنان این انقلاب با استفاده کامل از همه امکانات دسیسه های زیادی برای به زانو در آوردن انقلاب طراحی کرده اند آورده: جنگ هشت ساله به تنهایی کافی بود این مولود تازه متولد شده را به نابودی کشاند، علاوه بر این گروهها ی ضد انقلاب با تحریکات خارجی در جای جای این سرزمین به مقابله همه جانبه با انقلاب نوپای اسلامی پرداختند.
در ادامه این بیانیه آمده است: همه این فتنه ها نه تنها با اکسیر تاثیر گذار "بسیج مردمی" خنثی شد بلکه به نقطه قوتی جهت رشد و شکوفایی مضاعف آن تبدیل شده است که در این رویارویی ها تنها بسیج مردمی علم حمایت و پشتیبانی از انقلاب را به دوش گرفته و مخاطرات گونانگونی را خنثی کرده است.
سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه هم اینک این نهال نوپای انقلاب مبدل به درخت تناوری شده است و در آستانه جشن بزرگ سی امین سالگرد خود به سر می برد آورده است: امروز باید به درایت و موقعیت سنجی معمار بزرگ بسیج، رهبر فقید و کبیر انقلاب اسلامی و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب آفرین گفت که به موقع در شرایط مساعد نهال باصفای بسیج را که دل در گرو ایمان مذهبی، کرامت انسانی، گسترش اخلاق و افزایش سطح رفاه اجتماعی جامعه دارد غرص کرده و موجبات رشد و شکوفایی آنان را فراهم آورده تا ما امرزوز شاهد سی سال عزت و سربلندی باشیم.
سپاه ثارالله استان کرمان در پایان این بیانیه به نمایندگی خیل عظیمی از این دریا دلان عاشق ، یاد و خاطره فراموش نشدنی آن رادمرد بی بدیل قرن حاضر را گرامی داشته و از آحاد مردم همیشه در صحنه استان کرمان بویژه بسیجیان دعوت به عمل می آورد در تمام مراسم های این هفته حضور به هم رسانند.