مخالفان ولایت هنوز رزمایش ولایتی‌ها را ندیده‌اند

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ مخالفان ولایت هنوز رزمایش ولایتی‌ها را ندیده‌اند، اگر نیروها فراخوان شوند، پشیمانی برای فتنه‌گران ابدی می‌شود.


به گزارش خبرنگار فارس از کرمان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ پرچمداران بصیرت و حامیان مقام عظمای ولایت با بیان اینکه مقام معظم رهبری یک تقسیم‌بندی واقع‌بینانه از جامعه عرضه کرده‌اند، اظهار داشت: جامعه بر چهار گروه خواص اهل باطل، عوام اهل باطل، خواص اهل حق و عوام اهل حق تقسیم می‌شود.
وی با اشاره به ویِژگی‌های خواص اهل باطل دنیاپرستی اظهار داشت: این گروه دنیاپرستانی هستند که ارزشها، دین و خدا برایشان مطرح نیست بلکه اسیر دنیا و به فکر قدرت هستند.
خاتمی تصریح کرد: اهل‌بیت(ع) عوام بودن را برای شیعیانشان نمی‌پسندیدند که در اینجا منظور اصلی از عوام بودن بی‌بصیرتی افراد که از بی‌سوادی بدتر است.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، اهل اخلاص، اهل عمل، شجاع بودن، صبوری ٰولایتمداری ، تدبیر و بصیرت را از ویژگی‌های اهل حق برشمرد و افزود: هرعملی باید تکلیف‌مدارانه همراه با تدبیر باشد.
خاتمی با بیان اینکه خداشناسی، پیامبرشناسی، وظیفه شناسی، امام شناسی و ... نشان از معرفت افراد است، گفت: بصیرتی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشتند، دشمن‌شناسی است.
وی طلاب حاضر در جلسه را علمداران بصیرت در جامعه خواند و اظهار داشت: یکی از خطراتی که جامعه امروزی را تهدید می‌کند، جنگ نرم است که این نیازمند عزم جدی از سوی این قشر است.
خاتمی با مقایسه کردن جنگ سخت‌افزاری که کشور در هشت سال دفاع مقدس با آن مواجه بود و جنگ نرم که اکنون جامعه را فراگرفته به بیان نقاط مشترک این دو پرداخت و تصریح کرد: در جنگ سخت‌افزاری هدف ابزار جنگی، آرایش جنگی، و راه پیروزی مهم است که در جنگ نرم هدف همان براندازی نظام، همراهی با مدیریت جهانی، ارتباط با همه کشورهای جهان، مخالفت با ولایت‌فقیه مخالفت با سیاست خارجی نظام که نقطه کانونی آن استکبارستیزی و پذیرفتن اصول گفتمان لیبرالیسم است.
خاتمی با بیان اینکه شیوه جنگ در جنگ نرم، بحران‌سازی، شخصیت‌محوری، دادن شعارهای عوام‌پسند، مخالفت با قانون، ولایت‌ستیزی، سیاه‌نمایی، ناامید کردن مردم، ایجاد یأس و ناامیدی، ایجاد تفرقه در پوشش وحدت و غفلت از دشمنان است، خاطرنشان کرد: در فتنه بعد از انتخابات بحران اعتماد، مشروعیت، مقبولیت، بحران کارآمدی و مدیریت، بحران تفرقه در جامعه و خلل در یکپارچگی جامعه نخستین شیوه این فتنه بود که هدفشان آلوده کردن جامعه به بدبینی‌ها بود. ‌
خاتمی اظهار داشت: همانگونه که امام راحل فرمودند:‌ «به سیر خروشان ملت بپیوندید» که در غیر این صورت ملت شما را کنار می‌زند.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در جنگ سخت‌افزاری آرایش جنگی مشخص است، تصریح کرد: در جنگ نرم آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، در خط مقدم این جنگ و روسیه و چین هم به دنبال منافع خود هستند، تشنگان قدرت در داخل و در نهایت برخی از بی‌تفاوت‌ها و بی‌بصریت‌ها داخلی جبهه مخالفان نظام را تشکیل می‌دهند که مقام معظم رهبری و همراهان وی در نقطه مقابل این جبهه هستند.
خاتمی خاطرنشان کرد: با بصیرت، روشنفکری، صبر و تحمل وی این کودتای مخملی هم خنثی شد.
وی با هشدار به مخالفان ولایت و انقلاب اسلامی خطاب به آنها گفت:‌ مخالفان ولایت هنوز رزمایش ولایتی‌ها را ندیده‌اند، اگر نیروها فراخوان شوند، پشیمانی برای فتنه‌گران ابدی می‌شود.
خاتمی با بیان اینکه پیروزی در این جنگ نرم نیازمند داشتن فرماندهی بصیر، ولایتمداری، انسجام نیروهای فرهنگی و ازدیاد بصیرت، صبوری و استقامت، مرغوب جو نشدن و در برابر موج افکنی‌ها ایستادن، تحت تأثیر شایعات نبودن، گم نشدن، معیارها را دیدن و عبرت‌آمیزی از تاریخ و توجه به رویش‌ها و ریزش‌ها است، اظهار داشت: در بعد فرماندهی بصیر ما مقام معظم رهبری را داریم.
وی با تأکید به جوانان که ممکن است در این آشوب‌ها دچار تردید شوند، مقام معظم رهبری را به یک قطب‌نما تشبیه کرد که در طوفان‌ها باید به وی توجه کنیم.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در حال حاضر فتیله فتنه پائین آمده تصریح کرد: فتیله فتنه پائین آمده، اما به کلی خاموش نشده که این هوشیاری مردم را می‌طلبد.
خاتمی در پایان ابراز گفت: همه با عزمی راسخ و بصیرتی جدی همگام و همراه با رهبری حرکت کنیم تا همچنان پیروز واقعی میدان باشیم.