پیگیری حضور اساتید خارجی در کرمان

 

حضور اساتید خارجی در واحد علوم و تحقیقات کرمان به طور جدی پیگیری می شود.


استاندار کرمان در مورد حضور اساتید خارجی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد واحد کرمان گفت: حضور این اساتید در این واحد، به طور جدی پیگیری می شود.  

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از کرمان، دکتر حبیب الله دهمرده در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به سفر رئیس جمهور در آینده ای نزدیک به کرمان، اظهار داشت: برای دور سوم سفر هیئت دولت به استان کرمان 2765 طرح از سوی مسئولان استان پیشنهاد شده است.

وی افزود: پیشنهادات دور سوم این سفر در پنج کارگروه تخصصی شامل کارگروه آموزش عالی، بهداشت و رفاه، کارگروه مالی، اعتباری، تجاری و تعاون، کارگروه انرژی، صنعت و معدن و اشتغال، کارگروه حمل و نقل، زیر ساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات و مسکن و کارگروه فرهنگی مورد بررسی و پالایش قرار گرفته است.

دهمرده اضافه کرد: این تعداد پیشنهاد از سوی مسئولان استان ارسال شده و آنچه مهم است این است که نزدیک به 300 پیشنهاد آن در این پنج کارگروه پالایش شده است.

استاندار کرمان با اشاره به استقبال باشکوه مردم استان کرمان از رئیس جمهور و هیئت دولت طی دو سفر قبلی استانی، اظهار امیدواری کرد تا مردم این خطه در دور سوم سفرهای استانی نیز چنین حضوری را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه آیین های گرامی داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی قرار داریم، گفت: بدون شک دشمن در این ایام حضور مردم را بار دیگر مورد رصد و بررسی قرار خواهد داد./