کرمان در مسیر توسعه ...
به گزارش روز دوشنبه ایرنا نمایشگاه توانمندیهای استان با عنوان "کرمان در مسیر توسعه - توانمندی های استان کرمان" با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی عصر امروز در محل مجتمع نمایشگاهی جنوب شرق گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی جنوب شرق در آیین افتتاحیه نمایشگاه "کرمان در مسیر توسعه - توانمندی های استان کرمان" گفت: در بخش نخست نمایشگاه عکس های استقبال مردم ایران از امام خمینی (ره) در زمان ورود به ایران اسلامی به نمایش گذاشته شده است.
"محمدجواد موحدی" اظهار داشت: در مجموعه عکس ها سعی شده لحظه های زیبا و ماندگار زندگی امام خمینی (ره) از ورود به ایران تا ارتحال این بزرگ مرد تاریخ به تصویر کشیده شود.
وی با اشاره به اینکه 80 درصد از دستگاه های دولتی و 70 درصد از بخش خصوصی استان کرمان در نمایشگاه توانمندی های استان کرمان شرکت کرده اند، تصریح کرد: تداخل سفر ریاست جمهوری با افتتاح نمایشگاه موجب کاهش درصد شرکت کنندگان بخش دولتی در این نمایشگاه شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق افزود: رویکرد مسوولان در نمایشگاه توانمندی های استان کرمان با توجه به وارد شدن به دهه چهارم انقلاب اسلامی توسعه اقتصادی استان بوده است.
وی تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در بخش های صنعت و معدن، امور زیربنایی، بازرگانی و تجارت، توسعه فرهنگ، هنر، ةآموزش عالی، عمومی و امنیتی، کشاورزی، تعاون و موسسات حمایتی به منظور معرفی توامندی های این استان تا پایان دهه فجر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا نمایشگاه توانمندی های استان کرمان با وسعت دو هزار و 500 مترمربع در پنج سالن بنا شده است.