مرحله نخست طرح سامد در استان کرمان به صورت آزمایشی انجام شد
مدیر دفتر فناوری اطلاعات استانداری کرمان گفت: مرحله نخست طرح سامد(سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت) روز دوشنبه با حضور قائم مقام مرکز رسیدگی به شکایات ریاست جمهوری و مدیر کل ارتباطات مردمی و سفر ریاست جمهوری در کرمان به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

رضا محمدی" در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با راه اندازی این سامانه مردم از طریق شماره 111 مشکلات، درخواست ها و پیام های خود را می توانند به صورت شبانه روزی به کارشناسان منتقل کنند.
وی ادامه داد: کارشناسان این سامانه با دریافت مشخصات افراد درخواست ها، پیام ها و شکایات مردمی را به دستگاه های مربوطه ارجاع می دهند.
وی با اشاره به اینکه در زمان برقراری ارتباط شماره پیگیری نیز به فرد داده می شود ، افزود: در صورت پاسخ داده نشدن به سووالات فرد مراجعه کننده، درخواست به صورت خودکار به نهاد بالاتر از دستگاه مربوطه ارجاع داده می شود و در نهایت درصورت عدم پاسخگویی نهاد های بالاتر این درخواست از سوی وزارتخانه پیگیری خواهد شد.
وی اضافه کرد: به منظور راه اندازی ایجاد این سامانه در استان کرمان هم اکنون تجهیزات آن خریداری و نصب شده است.
وی گفت: هم اکنون خط 111 در سراسر استان کرمان از طریق تلفن همراه و ثابت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.
مهندس محمدی با اشاره به برگزاری نشست توجیهی طرح سامد در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برای مدیران فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی استان ادامه داد: در این نشست قائم مقام مرکز رسیدگی به شکایات ریاست جمهوری و "عادل محمدیان" مدیر کل ارتباطات مردمی و سفر ریاست جمهوری وطالبی را برای آشنایی کارشناسان از این طرح ارائه کردند.