تنها خبرنگاران ورزشی به گستاخی مترجم تیم الاهلی اعتراض کردند

خبرنگاران ورزشی در کرمان به مترجم تیم فوتبال الاهلی امارات اعتراض کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمان، دیروز نشست خبری مربیان دو تیم صنعت مس کرمان و الاهلی امارات در حالی برگزار شد که این بار مترجم سرمربی تیم اماراتی با شیطنت از نام مجهول‌الهویه خلیج ع ر ب ی در ترجمه سئوال استفاده کرد.
این نشست خبری در حالی برگزار شد که باشگاه صنعت مس کرمان راس ساعت 11 را زمان برگزاری این نشست خبری اعلام کرده بود، اما تعدادی از خبرنگاران به دلایلی با تاخیر وارد این جلسه شدند که موجب ایجاد خلل در نظم جلسه شد، اما زمان ورود تعدادی از خبرنگاران به این جلسه همزمان با ترجمه‌های مترجم عرب زبان بود.
وی در ترجمه سئوال خبرنگاران ایرانی برای کاپیتان الاهلی و خبرنگاران عرب زبان از واژه مجهول خلیج ع ر ب ی استفاده کرد که موجب اعتراض خبرنگار خبرگزاری فارس و برخی خبرنگاران شد.
همزمانی ورود خبرنگاران با این ترجمه موجب سوءاستفاده این مترجم از فرصت به دست آمده شد اما پس از پایان این جلسه برخی خبرنگاران کرمانی از جمله خبرنگار خبرگزاری‌های فارس و موج با مراجعه به این مترجم اعتراض کردند، این در حالی بود که دوربین‌های صدا و سیمای کرمان نیز با تاخیر وارد جلسه شدند و نتوانستند از این صحنه تصویربرداری کنند.
تنها دوربین حاضر در صحنه دوربین خبرنگاران شبکه تلویزیونی دبی اسپرت بود که از ابتدای این جلسه در اتاق کنفرانس حضور داشت و این در حالی است که بسیاری از خبرگزاری‌های دولتی و غیردولتی به این اهانت مترجم عرب زبان هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.