شهردار رابر خواستار اختصاص اعتبار برای احداث پارک جانبازان شد

شهردار رابر با اشاره به فرمایش رهبری در الگوگیری ازشهیدپروری روستای گنجان خواستار اختصاص اعتبار برای احداث پارک جانبازان در این شهرشد.


علی تاج الدینی شهردار  رابر در گفتگو با اعضای کانون خبرنگاران دفاع مقدس و پایداری استان کرمان گفت: مظلومیت روستای نمونه گنجان مثل مظلومیت شهدای آن است.

وی با اشاره به فرمایش رهبری در سفر به استان کرمان که ایران اسلامی باید به گنجان اقتدا کند گفت این مساله باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور تحقق یابد.

شهردار شهرستان رابر با اشاره به وجود 360 شهید و 3000 جانباز در این شهرستان افزود: در رشادت و پایمردی مردم این منطقه همین بس که از رابر روزانه حداقل 500 رزمنده در جبهه های نبرد حضور داشته است.

وی گفت: اگر خشت خشت منطقه رابر به عنوان اولین شهرستان شهید داده طلا شود باز هم دین ما به مردم آن ادا نشده است.

تاج الدینی محرومیت های گسترده منطقه و افزایش توقع مردم پس از تبدیل شدن به شهرستان را یادآور شد و اختصاص اعتبار برای احداث پارک جانبازان و پارک بانوان را خواستار شد.

محمد پور گنجانی بخشدار هنزا نیز گفت: تشییع 7 شهید در یک روز و استقبال 2 کیلومتری مردم از شهید شه دوست شمس الدینی به عنوان اولین شهید شهرستان بافت، نمونه هایی کوچک از عشق مردم منطقه به شهدا و شهید پروری انان است.

عضو یادواره شهدای عشایر ایل لری و روستای گنجان افزود: در روستای گنجان نیز هر کوچه حتما یک شهید وجود دارد و شهادت برادران مولایی در یک روز و 9شهید غدیر از دیگر ویژگیهای شهدای اولین روستای شهید داده استان است.