۱۰۲ طرح در دور سوم سفر هیات دولت به استان کرمان افتتاح می شود

معاون امور عمرانی استانداری کرمان گفت: در سومین دور از سفرهای استانی ریاست جمهوری به استان کرمان 102 طرح با اعتباری معادل یک هزار و 300 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.


"محمدجواد کامیاب" روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد طرح مربوط به 17 شهرستان استان کرمان است.
وی اظهار داشت: افتتاح سد نسا بم با 117 میلیارد تومان اعتبار از مهمترین این طرح ها می باشد.
وی گفت: افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده ای با 1/2 (دو و یک دهم) میلیارد تومان اعتبار، مرکز توانبخشی هلال احمر با 7/3 (سه و هفت دهم) میلیارد تومان اعتبار و طرح 95 واحدی خواجو با 3/2 (دو و سه دهم) میلیارد تومان اعتبار از مهمترین طرح های قابل افتتاح در دور سوم سفر هات دولت به استان کرمان است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی با یک هزار و 50 میلیارد تومان اعتبار، طرح تامین آب آشامیدنی مجتمع علی آباد رودبار با 3/1 (یک و سه دهم) میلیارد تومان اعتبار، پست برق 132 کیلوواتی اسماعیل آباد عنبرآباد با هشت میلیارد تومان اعتبار، احداث باند دوم جیرفت – کهنوج با 12 میلیارد تومان اعتبار و مرکز آموزش فنی و حرفه ای منوجان با 2/1 (یک و دو دهم) میلیارد تومان اعتبار از دیگر طرح های قابل افتتاح در دور سوم سفر استانی ریاست جمهوری به استان کرمان است.
به گفته کامیاب، فاز سوم دانشگاه فنی و مهندسی رفسنجان نیز با 7/1 (یک و هفت دهم) میلیارد تومان اعتبار و طرح 44 واحدی مسکن رفسنجان با هزینه کرد یک میلیارد و 500 میلیون تومان نیز در دور سوم سفر هیات دولت به استان کرمان افتتاح می شود.
معاون امور عمرانی استانداری کرمان یادآور شد: بهره برداری از باند دوم مسیر بم – بروات دو راهی رستم آباد با اعتبار هزینه شده 2/3 (سه و دو دهم) میلیارد تومان، بهره برداری از باند دوم زرند – کرمان با اعتبار هزینه شده 5/2 ( دو و نیم) میلیارد تومان و بهره برداری از سیلوی فلزی دو هزار تنی غله بافت با اعتبار هزینه شده 5/5 میلیارد تومان از جمله دیگر طرح های مهم و قابل افتتاح در دور سوم سفرهای استانی ریاست جمهوری است.
وی عنوان کرد: طرح های قابل افتتاح در دور سوم سفر استانی هیات دولت به استان کرمان مربوط به سفر مقام معظم رهبری به استان و نیز از مصوبات دور نخست و دوم سفر استانی ریاست جمهوری به کرمان است.