بیش از یکصد مسجد استان پذیرای معتکفان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بیش از یکصد مسجد استان، امسال پذیرای معتکفان سراسر استان کرمان هستند.


حجت‏الاسلام عرب‏پور در گفت‏وگو با خبرنگار کرنا، درباره‏ی نحوه‏ی نام‏نویسی علاقه‏مندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف گفت: این نام‏نویسی از روز گذشته شروع شده است و تا پایان هفته ادامه دارد و علاقه‏مندان می‏توانند در مدت یاد شده از ساعت 5/11 تا 13 ظهر و عصرها از ساعت 18 تا 20 شب برای ثبت‏نام به مساجدی که پذیرای معتکفان هستند، مراجعه کنند.
وی افزود: به دلیل فضای محدود مساجد، علاقه‏مندان باید برای شرکت در مراسم اعتکاف ثبت‏نام کرده باشند.
عرب‏پور در خصوص هزینه‏های برگزاری مراسم اعتکاف گفت: هزینه‏ی غذا از سوی معتکفان پرداخت می‏شود و پرداخت سایر هزینه‏های فرهنگی، بر عهده‏ی سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی گفت: در کرمان مساجد امام خمینی در خیابان امام، گنج در خیابان شهید چمران، امام رضا در بولوار جمهوری اسلامی و امام هادی در خیابان 24 آذر برای اعتکاف آقایان و مساجد جامع در میدان شهدا، امام حسین در خیابان مهدیه، ابوالفضل در خیابان سرآسیاب فرسنگی، امام سجاد در بولوار قدس، علی‏اکبر در خیابان ابوذر، ابوالفضل در شهرک الغدیر، نبی اکرم در بولوار شهید عباس‏پور، ولی‏عصر در طاهرآباد، امام حسن در آسیا‏باد ، امام زمان در خیابان شهید چمران و مسجدالزهرا در بولوار شهید صدوقی (جاده‏ی تهران) و جوادالائمه در شهرک طباطبایی برای بانوان در نظر گرفته شده است.
هم‏چنین مسجد خواجه خضر در خیابان ابوحامد ویژه‏ی دانشجویان، مسجد قائم ویژه‏ی دانش‏آموزان پسر و مسجد وکیل بازار مظفری برای اعتکاف دانش‏آموزان دختر در نظر گرفته شده است.
هم‏چنین بنا به اعلام سازمان دانش‏آموزی استان کرمان، دانش‏آموزان می‏توانند برای نام‏نویسی در مراسم اعتکاف به سازمان دانش‏آموزی ناحیه‏های 1 و 2 کرمان مراجعه کنند.