صمد مرفاوی : تداوم سیر صعودی موفقیت های تیم مس

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس پس از برتری تیمش در دیدار برابر فولاد گفت : توانستیم با یک بازی منطقی پیروز میدان شویم .


به گزارش سایت رسمی باشگاه صنعت مس ، صمد مرفاوی در نشست خبری خود اظهار داشت: پس از بازی با ملوان تیم مس شخصیت خود را در لیگ پیدا کرد و نشان دادیم سیر صعودی تیم مس همچنان ادامه دارد .

وی گفت : می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت و از قبل پیش‌بینی کرده بودیم با توجه به میزبانی برابر این تیم با مشکل روبرو می‌شویم، اما با ارائه بازی منطقی پیروز میدان شدیم.

وی ادامه داد: فولاد تیم خوبی است و برابر استقلال و نفت نتایج خوبی کسب کرده بود و نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سرمربی مس خاطرنشان کرد: ما برای ریکاوری تنها 2 روز فرصت داشتیم و زمان اندکی را برای تمرینات در اختیار داشتیم، اما با توجه به برگزاری جلسه توجیهی و ریکاوری، بازیکنان مس هوشیارانه عمل کردند و توانستیم در دقیقه 2 گل بزنیم و تا انتهای بازی آن را حفظ کنیم که این برای ما خیلی ارزشمند بود.

مرفاوی تصریح کرد: نیمه دوم هجومی‌تر بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم، نشان دادیم سیر صعودی تیم مس همچنان ادامه دارد. پس از بازی با ملوان تیم مس شخصیت خود را در لیگ پیدا کرد.

وی افزود: تعییرات زیادی در تیم داشتیم و برای هماهنگی بازیکنان به زمان بیشتری نیاز داریم. 80 درصد به آمادگی رسیده‌ایم، اما باید تلاش خود را بیشتر کنیم و در بازی‌های آینده مغرور نشویم چون راه درازی را در پیش داریم.

سرمربی مس در مورد کارت زردی که به علت تمارض به ادینهو داده و باعث محرومیت وی از دیدار آینده شد؛ عنوان کرد: خطای روی ادینهو صد در صد پنالتی بود و داور نباید به وی کارت زرد نشان می‌داد، اما باید به تصمیم داور احترام گذاشت.

وی درباره عملکرد ادینهو در این دیدار اظهار داشت: او در یک بازی 5 گل به ثمر رساند و پس از آن مسابقه حریفان با 3 مدافع از وی مراقبت می‌کنند و همین امر باعث شد تا ما از جناحین نیز حمله کنیم. ادینهو مغرور نشده است و می‌تواند در بازی‌های آینده عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.