بیانیه انجمن خبرنگاران شورای هماهنگی کرمان به مناسبت روز قدس

انجمن خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد، در بخشی از این بیانیه آمده است: روز قدس روز همبستگی جهان اسلام و اعتراض به رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی است که سال‌ها با حمایت دولت‌های مستکبر به جنایت و ظلم علیه مردم و سرزمین فلسطین مشغول است.


در این بیانیه تصریح شده است: روز قدس، یادگار گرانبهایی است از امام راحل (ره) که با هوشمندی، درایت که با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، همواره ذهن مسلمانان و آزدگان جهان را معطوف به این مسئله کرد و در این راستا باید تا نابودی کامل رژیم نامشروع صهیونیستی باید به مبارزه ادامه داد.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: انجمن خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آحاد ملت فهیم در این خطه برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کند.
در این بیانیه آمده است: بی‌شک حضور زنان و مردان بیدار در این راهپیمایی عظیم، ضمن حمایت از انقلاب انتفاضه، تجدید بیعت با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.
راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه 12 شهریورماه ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از محل مسجد امام خمینی (ره) خیابان امام (ره) به سمت مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.