بزرگترین نمایش میدانی تاریخ ایران در عید غدیر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اجرای بزرگترین نمایش میدانی تاریخ کشور در مسجد جمکران با حضور هزار هنرمند در عید غدیر خبر داد.


به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم افتتاح نمادین هزار نمایشگاه در هزار نقطه کشور گفت : این نمایش بازسازی حادثه عظیم غدیر است که به شکل ترتیبات و استناداتی که در روایات آمده است به اجرا درخواهد آمد.

وی اجرای این نمایش را در تاریخ کشور بی نظیر دانست وگفت : این نمایش بزرگ با حضور دهها هزار تماشاگر اجرا خواهد شد و علاقه مندان می توانند از ساعت 10 تا 13 در جمکران شاهد این نمایش تاریخی باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در این نمایش حرکت و توقف کاروان ها در منطقه غدیر، نزول وحی ، اجتماع مسلمین و نماز جماعت ، همچنین خطبه غدیر بر روی جهاز شتر و بالا بردن دست حضرت علی (ع) توسط پیامبر اکرم (ص) و خطبه غدیر بازسازی خواهد شد.

سردار نقدی با بیان اینکه این نمایش به همت بسیجیان اجرا می شود ، عنوان این نمایش را «بسیج در امتداد غدیر» ذکر کرد و گفت: امیدواریم با این گونه اقدامات و دیگر فعالیت های هنری و فرهنگی، تکلیف خودمان را در جنگ امروزی که جهاد نرم است به نحو احسن انجام دهیم.