برپایی همایش جهادگران علم و فن آوری در کرمان

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از بسیج به عنوان یک جریان و تفکر مبتنی بر آموزهای دین مبین اسلام یادکرد و گفت: بسیح بر پایه تفکر علوی، عاشورایی و دیدگاه های حضرت امام راحل استوار است


سردار سید' مرتضی موسوی' روز سه شنبه در همایش جهادگران علم و فن آوری گفت: امروزه بسیج به خاطر نقش آفرینی در حوزه های مختلف در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: بسیج از بدو تاسیس تا کنون در عرصه های مختلف از جمله جهاد، شهادت، دفاع مقدس، فرهنگی، اجتماعی و حتی جریان های سیاسی با ملاک قرار دادن خط ولایت به نحو احسن نقش آفرینی کرده و این بر هیچ کس پوشیده نیست.
سردار موسوی نقش بسج را در آگاهی دادن و بصیرت افزایی در جامعه موثر دانست و اظهار داشت: آگاهی بسیجیان بود که باعث شد مردم در دفاع از ولایت و انقلاب با آگاهی هر چه تمام تر در صحنه ها حضور داشته و جایی برای دشمنان در این مرز و بوم باقی نگذارند.
وی با اشاره به طراحی جنگ نرم دشمن بر علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز وقتی دشمن از تحریم های سیاسی چیزی عایدش نشد به طراحی جنگ نرم روی آورد و اعتقادات دینی مردم را هدف قرار گرفت که این بار نیز بسیجیان به عنوان مدافع ولایت در مقابل این تهدیدها ایستاده و انشاالله در این عرصه هم پیروز خواهند شد.
سردار موسوی بیان داشت: همچنین بسیج در عرصه های علم و فن آوری نیز به دستاوردهای مهمی دست یافته است که امروزه در عرصه های بین المللی شاهد آن هستیم.
به گزارش ایرنا، در این همایش که در دانشکده شهید چمران کرمان برگزار شد از بسیجیان نخبه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.