بازدید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی از طرح

 

سرلشکر حاج قاسم سلیمانی از طرح "گودال سرخ" بازدید کرد.


وی با حضور در ضلع شرقی مصلای امام علی علیه السلام و دیدار از طرح "گودال سرخ"ضمن تقدیر از تلاش جوانانی که با انگیزۀ حسینی نسبت به برپایی خیمۀ عاشورایی و اجرای ویژه برنامه های محرم، اقدام به راه اندازی طرح فوق نموده اند،خاطر نشان کرد:این کار همت بسیجی می طلبد که به حمدالله در شما وجود دارد و همچنان بسیجی وار در ادامۀ آن که در نوع خود بینظیر است، همت کنید تا انشالله با موفقیت به اجرا در آید.
وی با اشاره به هزینه ها و تلاش های صورت گرفته برای برپایی طرح "گودال سرخ" برحفظ و نگهداری این طرح و اجرای برنامه های مذهبی در آن تاکید کرد. 

در این بازدید ایمان ادهمی دبیر ستاد عاشورایی "لبیک یا امام" ضمن ارائۀ گزارشی از چگونگی اجرای طرحگفت:طرح گودال سرخ با هدف تبیین عبرت های عاشورا، بازنگری فتنه هایی که منجر به حادثۀ عاشورا گردید و انطباق آن با مسائل روز، احیاء نمادهای عاشورایی، تبیین فرمایشات امام خامنه ای در خصوص عبرت های عاشورا و بازآفرینی مداحی های مستند، به همت گروهی از جوانان بسیجی کرمان طراحی و به مرحلۀ اجرا در آمده است.
وی افزود: پیشرفت این طرح تا کنون  با  کمک های مردمی انجام شده و امید است در مراحل نهایی مسئولین یاری رسانِ دست اندرکاران باشند تا انشاالله  این طرح با موفقیت به انجام برسد.