ثبت‌نام انتخابات خانه مطبوعات کرمان آغاز شد

 

از ۳ دی و توسط هیئت اجرایی ثبت‌نام برای انتخابات خانه مطبوعات استان کرمان آغاز و تا 10 بهمن ‌ماه جاری ادامه دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، هیئت اجرایی برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان کرمان مهلت ثبت‌نام برای انتخابات این خانه را تا 10 بهمن ‌ماه جاری اعلام کرد.
در اطلاعیه هیئت برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان کرمان آمده است: با امید به عنایت امام عصر (عج) می‌رویم تا مهم‌ترین و موثرترین خاستگاه صنفی روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، مطبوعات و رسانه‌های استان را پس از یک وقفه تقریبا طولانی بر مدار پویایی قرار دهیم، خاستگاهی که متأثر از این توقف، حقوق مادی و معنوی جامعه رسانه‌ای استان را در هاله‌ای از ابهام فرو برد.
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: امروز خرسند هستیم که با راه‌اندازی خانه مطبوعات، آفتاب پر فروغ مهر و عنایت بر جان این قبیله عاشق و اهل علم، ادب، قلم و معرفت می‌نشیند.
در اطلاعیه هیئت اجرایی انتخابات خانه مطبوعات استان کرمان تصریح شده است: این هیئت در نخستین گام برای تحقق اهداف از مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران، مدیران خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، سرپرستان مطبوعات کثیرالانتشار تقاضا دارد، آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات شامل رای دادن به نامزدهای معرفی شده و نامزد شدن برای عضویت در خانه طبق لیست اعلام کنند.
در این اطلاعیه بیان شده است: بدیهی است، با پایان مهلت اعلام شده که 10 بهمن‌ماه جاری است، از نظر هیئت اجرایی تنها افرادی می‌توانند کاندیدا شوند و یا رای دهند که فرم مربوطه را از دبیرخانه هیئت اجرایی مستقر در خانه مطبوعات تحویل گرفته و تکمیل کنند.
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: با عنایت به منشور مورد توافق هیئت اجرایی که قاطعیت و عمل‌گرایی قانونمندی دارد، مستدعی است دقت لازم انجام شود تا از قافله اجرایی که کامل‌ترین برنامه زمان‌بندی شده را تدارک دیده عقب نمانند.
بنابراین اطلاعیه ساعت مراجعه برای دریافت و تکمیل فرم صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از 16 تا 18 به دفتر هیئت اجرایی واقع در کانون فرهنگی هنری عصر انتظار واقع در چهارراه سمیه شهر کرمان اعلام شده است.