تحولات منطقه به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است

 

فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس گفت: این تحولات و قیام هایی که در منطقه در حال انجام است چیزی جزء به برکت انقلاب اسلامی و ثمره خون شهدا نیست.


به گزارش ایرنا، سرلشکر'قاسم سلیمانی' شبانگاه پنجشنبه در نخستین یادواره شهدا وگردهمایی رزمندگان بی سیم چی و مخابرات لشکر 41 ثارالله در حسینیه ثارالله شهر کرمان افزود: زلزله و سونامی که ناشی از قیام های مردمی در منطقه ایجاد شده ، همه این عوامل باعث تحقیر انگلیس و آمریکا شده است.
وی ادامه داد: منطقه خلورمیانه در طول دوره های گذشته از سال 1917 که عثمانی در این منطقه از بین رفت تا انقلاب اسلامی، کشورهای غربی سیطره کامل همه جانبه سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به کشورهای اسلامی این منطقه داشتند.
سرلشکر سلیمانی گفت: با توجه به اینکه ایران در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از وابسته ترین کشورها به کشورهای غربی بود، امام خمینی (ره) با اقدام خود یک حکومت اسلامی را تاسیس کرد.
این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: ایران در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نظامی کاملا وابسته به غرب بود که امام خمینی(ره) این کشور را از زیر یوغ صلیبی ها خارج کرد و نظام جمهوری اسلامی را تاسیس کرد و این نشان دهنده عظمت امام راحل است.
وی ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دشمنان تحت هر عنوانی سعی داشتند که ایران را به وابستگی برگردانند و امروز نتیجه ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار بیداری ملت ها را در برداشته است.
وی اضافه کرد: آمریکا فردی را که اکنون پنج سال است که از او بیانیه ای صادر نمی شود، او را در خانه ای پیدا کرد و به تعبیر خودشان غیر مسلحانه کشت واوباما سراسیمه و نیمه شب آنقدر هیجان زده بود که نمی توانست عباراتش را کامل کند این کار را خود به اعجاز آمریکا عنوان کرد در حالی که این نشان از ضعف آنها است.
فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس گفت: در نظر سنجی هایی که خود آمریکایی ها انجام داداند و نزدیک به 10سال و با هزینه های میلیارد دلاری انجام شد به این نتیجه رسیدند آمریکا در بین کشورهای خاورمیانه بین 80 تا 90 درصد منفور است.
وی افزود: تنفر و تحقیر آمریکا در منطقه و ایستادگی ملت ایران در مقابل حجم توطئه های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، بیداری را در منطقه ایجاد کرده و امکان ندارد متوقف شود.
وی اظهار داشت: این تحولات منحصر به یمن، بحرین، لیبی، مصر و تونس نیست بلکه سعودی ها را نیز در بر خواهد گرفت و این از اثرات جمهوری اسلامی است.
این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان داشت: ریشه همه این انقلاب ها، اسلامی است.
وی با اشاره به سرنوشت شاه مخلوع ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و عملکرد آمریکا در برابر شاه گفت: امروز نیز این سرنوشت پیش روی مبارک، بن علی، قذافی و عبداله صالح است.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) بعد از پذیرش قطعنامه 598 فرمودند ما انقلاب را به جهان صادر کردیم و ارزش این ایستادگی را امروز می بینیم.
سرلشکر سلیمانی تاکید کرد: باید به این دستاورد امام(ره)، شهدا و انقلاب توجه کنیم و قدر بدانیم.