گنجعلی‌خانی، مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان شد

 

سخنگوی باشگاه مس کرمان از انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه از سوی هیئت مدیره خبر داد.


حسن واحدی درگفتگو با فارس اظهار داشت: در روزهای گذشته پس از ارزیابی های مختلف که با چهره های سرشناس ورزش در سطح استان کرمان انجام شد ظرفیت، تجربه و تخصص باشگاه بزرگی مانند مس کرمان را همگی تایید کردند و طی هماهنگیهای به عمل آمده با مدیرعامل محترم شرکت صنایع ایران، مسوولان و مدیران محترم استان، مدیر کل تربیت بدنی استان کرمان و تصویب هیئت مدیره نصرالله گنجعلی خانی که از ذخایر و مفاخر ورزش استان کرمان است به عنوان مدیرعامل باشگاه مس انتخاب شد.

وی ادامه داد: هیئت مدیره باشگاه مس از زحمات و خدمات حاج اسماعیل زاده در دوره انتقالی مدیریت باشگاه نیز تشکر و قدردانی کرد. 

 

*حکم مدیر عاملی نصرالله گنجعلی خانی بدین شرح است :

«ارتقای سریع روند فعالیت‌های باشگاه ورزشی صنعت مس کرمان، نیازمند تدبیر، تجربه، تخصص، تعهد به ولایت و تعاقد با آرمان‌های بلند امام (ره) و انقلاب است تا بتوان خدماتی در خور به اهالی شریف و آگاه در جای جای کرمان عزیز ارائه کرد و این تکلیفی الهی، ملی و انقلابی است که می‌باید در سایه برنامه‌ریزی شایسته و پیاده‌سازی بایسته به انجام رسد چراکه صداقت، شور و شعور، صفا و صمیمیت، همدلی و هم‌ داستانی، وفای به عهد و اعتقاد عمیق به توحید و عدالت از ویژگی‌های برجسته مردم سرزمین کرمان از هر شهر، قوم، قبیله و مذهب است. نظر به اهمیت و تاثیر مدیریت ارشد باشگاه صنعت مس در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت خدمتگزار در استان کرمان و به استناد مصوبه جلسه هیأت مدیره باشگاه صنعت مس کرمان سی‌ام شهریور 1390، جنابعالی را که بحمدالله در عداد مدیران موفق و مطلع بوده و مراتب شایستگی در شئون و ابعاد مختلف را دارا هستید و نظر به وثوق کامل و اعتماد و اصل، به عنوان "مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان" منصوب می‌نمایم تا با اهتمام کافی و در تعامل نزدیک با مدیریت ارشد استان و هیأت مدیره باشگاه در جهت تسهیل و تسریع در ارتقاء شرایط ورزشی باشگاه و به ویژه تیم فوتبال صنعت مس کرمان نقشی تعیین کننده داشته باشید. در "دولت انتظار"، انتظار این است که با برنامه‌ریزی مدبرانه، اجرای مقتدرانه و نظارت محققانه بر روند فعالیت‌های باشگاه صنعت مس، به ویژه نتایج تیم فوتبال، در جهت تامین حداکثری منافع و رضایت کرمانیان عزیز در شهرها و روستاهای استان اقدام لازم را به عمل آورید. در همین مسیر توقع دارم با در نظر گرفتن شمولیت ورزش و اهمیت حوزه فوتبال، به بخش‌های مغفول مانده در باشگاه، توجه لازم مبذول گردد. تدوین سند چشم‌انداز و برنامه استراتژیک باشگاه صنعت مس، ایجاد شوراهای مشورتی کماهوحقه، ساماندهی هواداران، حمایت از تیم‌های پایه، همکاری مجدانه با مدیریت تربیت بدنی در سطوح ملی و استانی، توجه ویژه به اشاعه ورزش همگانی، استعداد از مراجع فکری جامعه ورزشی استان، دیده‌بانی و نگاهبانی مرزهای توسعه ورزش و حرکت به سمت خودگردانی مالی باشگاه و در نهایت دستیابی واقعی به جایگاه حقیقی ورزش استان کرمان، اموری است که تحقق آن به هر میزان، خرد گزین است و اعتبارآفرین، که در مقابل همت و حمیت جمعی و اراده پولادین، امری است مستکین و در آستین، به عنایت رب العالمین، امیدوارم همچون گذشته با توکل بر خدا و توسل به حضرت امام عصر (عج) و عشق عمیق به کرمان عزیز با توانی مضاعف به اهداف بلند ایران اسلامی موفق و سربلند باشید. بدیهی است که همه دلسوزان ورزش استان نیز همکاری وافی را به عمل خواهند آورد. رجاء واثق دارم که توجهات حضرت ولی عصر (عج) و عنایات خاصه حضرت ایشان مثل همیشه توفیقات الهی را برای جنابعالی تضمین خواهد کرد.»  

 

 

*این برای دومین بار در فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور است که مدیرعامل باشگاه مس کرمان تغییر می کند. در ابتدای فصل فتح الله نژادزمانی مدیرعامل باشگاه مس بود، پس از آن حمید حاج اسماعیل‌زاده بصورت موقت مدیرعاملی این باشگاه را برعهده گرفت و در نهایت نوبت به نصرالله گنجعلی خانی که رسما مدیرعامل باشگاه مس شود.   

  

*گنجعلی خانی در گذشته در مقاطع زمانی مختلف مدیرکل تربیت بدنی استان کرمان، رئیس هیئت فوتبال این استان و همچنین عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران بوده است.

 

 

*تیم فوتبال مس کرمان در پایان هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با کسب دو امتیاز رتبه هجدهم جدول رده بندی این رقابت‌ها را در اختیار دارد. در حال حاضر "میروسلاو بلاژویچ" سرمربی تیم فوتبال مس کرمان است.