دعوت نامه ای برای نرفتن! / گلایه مندی از ستاد جشنواره کلوت


سایت خبری تحلیلی هجرت نیوز ۲۶ آبان ماه (دیروز) در مطلبی نوشت:



در راستای معرفی جاذبه های گردشگری منطقه ی شهداد، جشنواره ی کلوت های این منطقه بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود. سه نهاد مهم و عریض و طویل شامل استانداری کرمان، فرمانداری و اداره کل میراث فرهنگی استان، دست به دست هم دادند تا جشنواره ی بزرگ کلوت های شهداد را برگزار نمایند اما ناتوان از هماهنگ کردن یک دستگاه اتوبوس برای حضور خبرنگاران!

فرماندار کرمان در نشست خبری مورخ 22 آبان جاری، کلوت های شهداد را دارای جاذبه های جهانی دانست که باید معرفی شوند  ولی حلقه ی این معرفی که رسانه ها و خبرنگاران باشند، برای حضور در جشنواره با عدم هماهنگی مسئولین مواجه شدند.
تعداد بسیار کمی کارت دعوت به خانه ی مطبوعات و رسانه های استان ارسال شد که متاسفانه حتی به هر نشریه یک کارت هم نمی رسید و از طرفی در کارت ها قید شده است که جهت استفاده از امکانات تشریفات، به همراه داشتن کارت دعوت الزامی است.
کارت به اندازه ی کافی به رسانه ها تعلق نگرفته و از طرفی سرویس ایاب و ذهاب نیز برایشان تدارک دیده نشده و این یعنی خبرنگاران حضور نیابند.
جناب فرماندار! لطفا بفرمائید چه کسانی باید این جاذبه ها را به قول خودتان به جهانیان معرفی کنند؟!
چرا از حضور خبرنگاران بیم دارید؟
شما که از هماهنگ کردن یک دستگاه اتوبوس ناتوانید، لزومی ندارد جشنواره برگزار کنید و کسی هم بابت برگزار نکردن چنین جشنواره ای شما را مواخذه نمی کند ولی بابت عدم هماهنگی باید پاسخگو باشید.