حجت الاسلام محمدی گلپایگانی: بسیج سینه چاک ولایت است

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بسیج سینه چاک ولایت، اسلام و نظام است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'محمد محمدی گلپایگانی' امروز دوشنبه در جمع گروهی از مردم شهر راین کرمان ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج در طی حیات انقلاب اسلامی همواره هر جا که ضرورت ایجاب می کرد در صف مقدم دفاع از انقلاب و ولایت حضور داشته است.

وی اظهار داشت: در کشور ما بسیج، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و نیروهای مسلح نعمتی هستند که روی چشم مردم قرار دارند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، اضافه کرد: به برکت همین نعمات امروز امنیت، در کشور ایران اسلامی در دنیا کم نظیر است.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ادامه با اشاره به ویژگی های فرهنگی و مذهبی ایام محرم گفت: در شرایطی که دشمنان با تبلیغات مسموم و با ابزارهایی نظیر ماهواره و اینترنت در تلاشند که عقاید جوانان ما را سست و خانواده ها را از هم بپاشند، اما با یک محرم همه این تحرکات دشمن خنثی و پاک می شود.

وی، ضمن بزرگداشت ماه محرم افزود: محرم، ماه ماتم، عزای اهل بیت و نور چشم پیغمبر، حسین (ع) است و شهرت و افتخار ملت ایران در طول تاریخ به دلیل همین علاقمندی به اهل بیت (ع) بوده است.

وی اظهار داشت: همین اعتقاد راسخ ملت ایران به اهل بیت (ع) باعث شده که در ماه محرم، چهره، روش و رفتار مردم نیز عوض شده و آیین این ماه هر سال بهتر از سال قبل برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، گفت: ارادت به اهل بیت (ع) با جان، خون و روان ملت ما عجین شده است.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی این شعائر مذهبی هر سال باشکوه تر برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب روز دوشنبه به همراه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به منظور شرکت در همایش یادمان ولایت وارد استان کرمان شدند.

همچنین حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بشارتی معاون رییس جمهور به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسوولان استان کرمان قبل از حضور در همایش یادمان ولایت در مسیر سفر خود به جیرفت محل برگزاری این همایش، از اثر فرهنگی و تاریخی ارگ راین دیدن کردند.