حضور خبرنگار ویژه رئیس جمهور در کرمان

 

از حدود یک هفته پیش "رسول محمد حسنی" خبرنگار ویژه پیشین دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ، در شهر کرمان حضور یافته و در دفتر نمایندگی خبرگزاری ایرنا در استان کرمان دوره جدید فعالیت رسانه ای خود را آغاز نموده است.


به گزارش کرمان نیوز ، وی که اصالتا کرمانی می باشد دارای لیسانس در گرایش "خبرنگاری استراتژیک"  از دانشکده خبر تهران می باشد.

وی که از خبرنگاران جوان و برجسته ایرنا محسوب می شود ،گویا بنا به درخواست خودش به کرمان منتقل شده است.

بنا به اخبار واصله او در اوایل سال 89 مدتی نیز در دفتر امور رسانه های نهاد ریاست جمهوری  فعالیت نموده و همچنین از سال 1385 تا 1389 در گروه سیاسی دفتر مرکزی خبرگزاری جمهوری اسلامی در تهران مشغول فعالیت رسانه ای بوده است.

"رسول محمد حسنی" همچنین به مدت یکسال در ایرنای استان تهران فعالیت خبری داشته و طی سالهای 1380 تا  1385 با ایرنای کرمان همکاریهای  ارزنده ای داشته است.

شایان ذکر است او در سال 1388 و در جریان سفر رئیس جمهور به سوریه ، وی را همراهی کرده و در همان سال به همراه معاون اول رئیس جمهور به عنوان خبرنگار، سفری به کشور چین داشته است.

مطمئنا حضور وی که توام با کوله باری از تخصص ،مهارت و تجربیات ارزشمند است می تواند سرمنشاء تحولات خوبی در حوزه اطلاع رسانی در استان کرمان باشد.

لازم به توضیح است "محمد رضا محمد حسنی " برادر وی ، که از خبرنگاران و گزارشگران برتر و خبره استان نیز محسوب می شود ، هم اکنون در واحد خبر صدا و سیمای استان کرمان مشغول فعالیت می باشد.

کرمان نیوز برای این همکار پر تلاش و برجسته عرصه خبر دیار کریمان آرزوی موفقیت روز افزون می نماید.