نائب رئیس انجمن روابط عمومی استان کرمان استعفا داد

 

کرمان نیوز : اصغر سهراب بیگ زاده که در دولت سازندگی مسئول دفتر سید حسین مرعشی استاندار اسبق کرمان بود، از سمت نائب رئیسی انجمن روابط عمومی استان کرمان استعفا داد.


 بیگ زاده ظهر امروز در مصاحبه با "وبلاگ خبری کرمان نیوز" با تایید این موضوع گفت: جلسه هیئت مدیره انجمن چند روز پیش برگزار و مصطفی سلطانی مدیر کل فعلی روابط عمومی استانداری کرمان که اخیرا به عضویت هیئت مدیره نیز در آمده بود ، به عنوان ریئس هئیت مدیره این تشکل انتخاب شد . 

او افزود : محمد بصیریان که هم اکنون رئیس اداره ارشاد شهرستان کرمان می باشد نیز به عنوان مدیر عامل انجمن روابط عمومی استان مشغول به فعالیت می باشد. 

وی اظهار داشت : من بنا به دلایلی از این سمت استعفا داده ام و امیدوارم که این تشکل بتواند هر چه بیشتر در جهت اعتلای جایگاه خطیر روابط عمومی در استان کارآمد و تاثیرگذار باشد. 

شایان ذکر است "بیگ زاده " که از چهره های جهادگر و فعال جهادسازندگی استان در گذشته به شمار می رود ، از سال 1365 به عنوان مسئول دفتر سید حسین مرعشی استاندار اسبق کرمان در دولت سازندگی و سپس مسئول دفتر محمد علی کریمی استاندار اسبق کرمان در دولت اصلاحات بوده است. 

او دارای 20 سال سابقه درخشان فعالیت در حوزه روابط عمومی بوده و همچنین 15 سال در جهاد سازندگی فعالیت داشته و 5 سال نیز در شرکت سرمایه گذاری سهام طلایی فعالیت نموده است. 

وی هم اکنون مسئول روابط عمومی شرکت تعاونی "پیشگامان کویر دیار کریمان" که از شرکتهای بزرگ اقتصادی فعال استان به شمار می رود می باشد. 

او اصالتا کرمانی و متولد 1338 می باشد و در بیش از 30 سال مسئولیت کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر استان را بر عهده داشته است.  

لازم به توضیح است در حال حاضر خالقی(دادگستری) ، عباس پور(برق منطقه ای) ، عظیمی( گاز) ، ملاحسنی ( مخابرات) ، حسینی (صداو سیما) ،غلامرضایی، سلطانی ، بصیریان و بیگ زاده اعضای هئیت مدیره انجمن روزایط عمومی استان کرمان را تشکیل می دهند.