بیش از ۳۰۰ خبرنگار در کرمان، انتخابات مجلس نهم را گزارش می کنند

مسئول انجمن خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار شبستان به اهتمام ویژه خبرنگاران رسانه های گروهی استان  در پوشش خبری حضور مردم در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد.


محمدهادی شجاعی گفت: بیش از 300 خبرنگار، عکاس، گزارشگر و تصویر بردار از صداو سیما، خبرگزاری ها، مطبوعات محلی و سراسری و سایت ها خبری فعال در استان کرمان در انعکاس رسانه ای اخبار حضور گسترده و پرشور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های 23 گانه استان نقش آفرینی می نمایند.
 

وی با اشاره به نقش موثر و ماندگار رسانه های گروهی در انعکاس صحنه های شور انگیز حضور مردم بصیر و فهیم استان در لحظه های سرنوشت ساز و تاریخ ساز انقلاب، نظیر انتخابات افزود: اهتمام ویژه خبرنگاران رسانه های گروهی استان کرمان در پوشش خبری حضور مردم در انتخابات مجلس نهم که از اولین ساعات صبح امروز آغاز شده، قابل تحسین است.


این فعال رسانه ای با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و نیز دروغ پردازی ها و شایعه پراکنی های رسانه های تحت نفوذ نظام سلطه غرب علیه کشورمان اظهار داشت: خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و تصویربرداران، سربازان خط مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می روند و رسالت خطیر و حساسی را در این خصوص بر عهده دارند.


وی گفت: به طور قطع هر خبر موثر، عکس تاثیرگذار و هر گزارش رادیویی و تلویزیونی اثربخش از حضور پر شور و بصیرت مدارانه مردم در این دوره از انتخابات می تواند نقش موثری در خنثی نمودن توطئه های رسانه های خبری دشمن و شایعه پراکنی و دروغ پردازی های آنان داشته باشد