تاخیر روابط عمومی ستاد انتخابات استان در صدور کارت خبرنگاران

 

*معاون استاندار قول پیگیری سریع  و بررسی موضوع را داد

تاخیر روابط عمومی ستاد انتخابات استان کرمان در صدور کارت ویژه برای خبرنگاران رسانه های گروهی فعال در استان کرمان موجب گلایه مندی اصحاب رسانه در بزرگترین استان کشور شد.


به گزارش کرمان نیوز ، در حالی که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان کرمان نیز از ساعت 8 صبح امروز با حضور پرشور مردم  آغاز شده است اما تاخیر روابط عمومی ستاد انتخابات استان در خصوص صدور کارت برای خبرنگاران جهت تردد به ستاد انتخابات استان به منظور پوشش سریع و مطلوب این رویداد مهم و تاثیر گذار موجب بروز گلایه مندی های برخی از خبرنگاران و روزنامه نگاران کرمانی شده است.

تعدادی از خبرنگاران برجسته استان در گفتگوهایی با تایید این موضوع اظهار داشتند : کارت های خود را پس از پیگیری های مکرر سرانجام در ساعت 9 امروز یعنی  "یک ساعت بعد از شروع رای گیری" تحویل گرفتند .
خبرنگاران ضمن گلایه مندی از این ناهماهنگی و عدم برنامه ریزی در این خصوص همچنین افزودند: این اقدام روابط عمومی ستاد انتخابات استان توجیه پذیر نیست و متولیان امر بایستی با تدبیر و مدیریت از روزها قبل نسبت به صدور و تحویل کارتها اقدام می نمودند نه اینکه صدور و تحویل  آنها را با این همه تاخیر ،به روز رای گیری موکول نمایند .
وقوع این نا هماهنگی و بی تدبیری از سوی روابط عمومی ستاد انتخابات ، باعث ایجاد وقفه در کار خبرنگاران  با توجه به لزوم مراجعه آنها به استانداری  برای دریافت کارت و بازماندن آنها از پوشش اخبار حوزه های رای گیری شد .
برخی دیگر از خبرنگاران نیز در گفتگوهایی اظهار داشتند : از سوی  روابط عمومی ستاد انتخابات در اقدامی دیر هنگام و تامل برانگیز  ، عصر 11 اسفندماه (فقط کمتر از یک روز قبل از انتخابات ) با آنها تماس گرفته شده و از انها برای صدور کارت، درخواست ارسال مدارک نموده اند  ،در حالی که این موضوع می بایستی روزها قبل از طریق نامه رسمی ،صورت می پذیرفت .
تعدادی از خبرنگاران نیز گفتند: اصلا با آنها هیچ تماسی جهت صدور کارت گرفته نشده است .
شایان ذکر است این موضوع ساعت 10 امروز از طریق یکی از خبرنگاران به مهندس محمد جواد کمالی رییس ستاد انتخابات استان کرمان منتقل و وی قول پیگیری سریع  و بررسی موضوع را داد.
همچنین برخی خبرنگاران پیش از ظهر امروز پس از رای دادن اسماعیل نجار استاندار کرمان در محل شعبه مسجد امام خمینی (ره) شهر کرمان مراتب گلایه مندی خود را از این نا هماهنگی و موضوعات مرتبط به وی اعلام کردند.