پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

حاشیه‌‌های جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش کرمان نیوز  به نقل از بازتاب جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از مدتها غیبت خبرنگاران در حالی برگزار شد که حاشیه‌های این جلسه از دید خبرنگاران مخفی نماند.

*جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت با حضور تمامی اعضا از جمله رؤسای قوای سه گانه به ریاست هاشمی رفسنجانی و بعد از مدتها بدون غایب برگزار شد.
* دبیر شورای نگهبان که گفته‌هایش در خصوص نامه رئیس جمهوری به بوش در نماز جمعه تهران با واکنش‌هایی از جمله نامه مهدوی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی همراه بود،در حال خروج از مجمع مورد سؤال خبرنگاران قرار گرفت و وقتی با قاطعیت گفت به سوالی جواب نمی‌دهد،در پاسخ به سؤال خبرنگاران که آیا به نامه کروبی پاسخ خواهد داد، سکوت کرد.
*محمد هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی وقتی درخواست خبرنگار فارس را برای مصاحبه رد کرد، در توجیه دلیل خود گفت:من بیشتر تمایل دارم با ایسنا مصاحبه کنم چون آنها عین حرف‌های مرا منعکس می‌کنند.
* در پایان جلسه امروز، اعضای مجمع در گروه‌های چند نفره با هم رایزنی‌ می‌کردند به گونه‌ای که گفت و گوی سه نفره حسن روحانی، بیژن نامدار زنگنه و مرتضی نبوی بیشتر از همه،به چشم می‌آمد.
* عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت هنگام خروج از مجمع در خصوص شرکت در انتخابات خبرگان مورد سوال قرار گرفت که در پاسخ گفت: هنوز برای اعلام نظر زود است و باید صبر کرد چون هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.
* مرتضی نبوی قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و عضو مجمع تشخیص مصلحت هنگام خروج از جلسه در خصوص احتمال انتصاب خود به سمت معاون سیاسی وزیر کشور گفت: این هم از آن حرفهای عجیبی است که من در رسانه‌ها خواندم،ولی کذب محض است و به هیچ وجه واقعیت ندارد.
* حضور احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی و پور محمدی وزیر کشور در جلسه امروز مجمع این شائبه را ایجاد کرد که شاید حوادث شرق کشور در جلسه امروز مطرح شده که دبیر مجمع آن را رد کرد.
* امیدوار رضایی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال که در جلسه امروز مجمع تشخیص حاضر بود به خبرنگاران گفت: امیر قلعه نوعی مربی استقلال می‌ماند.
*در حالی که حسن روحانی مشغول پاسخ دادن به سؤالات خبرنگاران بود، مصاحبه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد و مسئولان روابط عمومی تلاش کردند تا خبرنگاران را به سوی نشست دبیر مجمع بکشانند.
* محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس هنگام خروج از مجمع از سوی خبرنگاران مورد سوال قرار گرفت که بیشتر بحث در مورد تحقیق و تفحص از هیئت رئیسه بود که وی بدون پاسخ جمع خبرنگاران را ترک کرد.
* وزیر کشور که برای تجدید وضو جلسه مجمع را ترک کرده بود،ناگهان خود را در جمع خبرنگاران دید که پس آز آنکه نتوانست خبرنگاران را بی پاسخ ترک کند،در حالی که وضو می گرفت به سوالات خبرنگاران در مورد حوادث شرق کشور پاسخ داد و از این که برخی رسانه‌ها ناامنی‌های اخیر را بزرگنمایی کرده‌اند، گلایه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.