پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

جشنواره سراسری وبلاگ نویسی 8 سال دفاع مقدس 30 سال پایداری

 

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار می کند:

ادامه مطلب ...

سی و نهمین شماره ماهنامه "شمیم عشق" منتشر شد

 

سی و نهمین شماره ماه نامه تخصصی دفاع مقدس با عنوان "شمیم عشق" منتشر شد.

ادامه مطلب ...

روزشمار ساخت نیروگاه اتمی بوشهر

 

نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان یکی از استثنایی ترین نیروگاه اتمی جهان روز شنبه در حالی سوختگذاری آن آغاز می شود که بسیاری از کارشناسان، این نیروگاه را نه تنها افتخاری برای ایران اسلامی بلکه برای کل جهان اسلام می دانند.

ادامه مطلب ...

شمارش معکوس برای به تپش درآمدن قلب استثنایی ترین نیروگاه اتمی

 

فردا  شنبه سوخت اصلی نیروگاه اتمی بوشهر به استخر جنب قلب راکتور منتقل می شود تا 163 مجتمع سوخت هسته ای برای آغاز تپش قلب استثنایی ترین نیروگاه اتمی جهان، وارد قلب راکتور شوند.

ادامه مطلب ...

برج ساعت جغرافیای آسمانی کعبه را شکست

 

در تمام نقاط جهان و میان همه اماکن مقدس مذهبی هیچ بنایی تا کنون مجال و جرأت قد برافراشتن به این قد و قواره را نداشته است. اما "برج هتل" که یکی از برجهای هفتگانه ابراج البیت است با ارتفاع 601 متر حتی اجازه نمی‌دهد شما تصویری از مسجد الحرام، گلدسته‌ها و پهنای آسمان داشته باشید.

ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب : اهل مذاکره ایم اما نه با آمریکا

 

 

*مذاکره در سایه تهدید و فشار و ارعاب را مذاکره نمی دانیم 

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: ما با دلایل واضح، مذاکره با امریکا را رد کرده ایم چرا که مذاکره در سایه تهدید و فشار و ارعاب را مذاکره نمی دانیم و به همین علت، همچنان که مسئولان محترم کشور گفته اند ما اهل مذاکره هستیم اما نه با امریکایی که خواستار گفتگو در سایه تهدید و تحریم و زورگویی است.

ادامه مطلب ...

ستاد گرامی‎داشت روز خبرنگار در کرمان تشکیل می‏شود

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، پیش‎نهاد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان مبنی بر تشکیل ستاد گرامی‏داشت «روز خبرنگار» را پذیرفتند و تشکیل آن را ضروری دانستند

ادامه مطلب ...

هنرمند کرمانی جایزه ویژه جشنواره کاریکاتور کرواسی را کسب کرد

 

محمد صالح رزم حسینی " هنرمند کرمانی در ادامه موفقیتهای خود جایزه ویژه جشنواره کاریکاتور کرواسی را نیز کسب نمود.

ادامه مطلب ...

تجلیل رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان از خبرنگاران استان

 

دیشب باحضور دکتر دادخدا غضنفری رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان از خبرنگاران صداوسیما،باشگاه خبرنگاران،خبرگزاریها،مطبوعات محلی ونمایندگی روزنامه های سراسری در استان کرمان تجلیل شد.

ادامه مطلب ...

به مناسبت روز خبرنگار / تندیس پرواز سفید رونمایی شد

 

 

تندیس «پرواز سفید» که به همت شهرداری کرمان و با هدف گرامی‎داشت یاد و خاطره‎ی شهدای خبرنگار ساخته و در انتهای خیابان شفا نصب شده بود، روز گذشته رونمایی شد.

ادامه مطلب ...

اندر حکایت برگزاری مراسم روز خبرنگار در کرمان !

 

 

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار از سوی استانداری کرمان و اداره کل ارشاد استان شامگاه 23 مردادماه در تالار برق شهر کرمان با حضور جمعی از مسئولان، خبرنگاران و روزنامه نگاران و اصحاب رسانه های گروهی برگزار شد.

ادامه مطلب ...

خدا حافظ یا قائم آل محمد (عج) ! ! ! / غریبانه ترین جمعه کرمان!

 

خدا حافظ یا قائم آل محمد (عج) ! ! !   

 روزگار عجیبی است...!  

منتظرانت که از اولین ساعات سحر دومین روز ماه میهمانی خدا در مساجد و تکایا گرد هم آمده بودند تا دسته جمعی "ندبه " فراق بخوانند و العجل العجل گویان ظهورت را از حضرت حق طلب کنند ،  از هیچ چیز خبر نداشتند ... 

ادامه مطلب ...

تالار مهمانی خدا ؛ رمضان ماه فریاد امیدواران

به مناسبت پایان شعبان ‌المعظم و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، پایگاه اطلاع ‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بخشی از بیانات ایشان را در جمع کارکنان وزارت اطلاعات در تاریخ 13/07/1383، منتشر کرد.

ادامه مطلب ...

چتر معنویت را در جامعه گسترده کنید

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خشاب، استاندار کرمان گفت:خبرنگاران نقش موثری در نشاط و شادابی معنوی جامعه به عهده دارند و می توانند چتر معنویت را در جامعه گسترش دهند.

ادامه مطلب ...

نقش خبرنگاران در بالا بردن احساس امنیت در جامعه انکارناپذیر است

 
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نقش خبرنگاران در بالا بردن احساس امنیت ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه به منظور پیشگیری از آسیبهای اجتماعی انکارناپذیر است.
ادامه مطلب ...

گشایش نمایشگاه خوشنویسی با عنوان

 

نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد جمال الدین مودب با عنوان "کرشمه قلم" شامگاه دیروز شنبه با حضور هنرمندان و مسوولان استانی در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان گشایش یافت.
ادامه مطلب ...

استاندار کرمان روز خبرنگار را تبریک گفت

  
استاندار کرمان با صدور پیام تبریکی سالروز شهادت "محمود صارمی" خبرنگار خبرگزاری ایرنا را گرامی داشت و روز خبرنگار را تبریک گفت.
ادامه مطلب ...

حضور خبرنگاران در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمان

 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با گرامی داشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: حرکت خبرنگاران در مسیر دفاع از جمهوری اسلامی دفاع از آرمان های الهی است و توجه خداوند در این مسیر همراه خبرنگاران است.
ادامه مطلب ...

خبرنگاران کرمان با آرمانهای شهدا میثاق بستند

 

کارکنان و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمان و کانون خبرنگاران دفاع مقدس و پایداری استان کرمان امروز یکشنبه در سالروز شهادت شهید "محمود صارمی" و روز خبرنگار، با آرمانهای والای شهدا به ویژه شهیدان خبرنگار تجدید پیمان کردند.

ادامه مطلب ...