پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پیام مهم سردار قاسم سلیمانی پیرامون انتخابات

 

فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس گفت: هضم خلق حماسه‌ 22 خرداد برای دشمنان سخت و آنها را در بهت فرو برده ‌و نمی‌خواهند این عظمت را که تبدیل به کابوسی برای آنها شده و تمام نقشه‌های توطئه‌آمیز آنها را نقش بر آب کرده است‌ باور کنند.

ادامه مطلب ...

کاندیداها در زادگاه‌های خود چقدر رای آوردند؟

مردم زادگاه‌های کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم با قاطعیت آرا، دکتر محمود احمدی نژاد را به عنوان رئیس جمهور آینده خود برگزیدند.
ادامه مطلب ...

مقایسه خواندنی نتایج 2دوره حضور خاتمی واحمدی نژاد درانتخابات

 
هر چه به پایان شمارش آرای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم به نظر می رسد عده ای به دلیل اینکه تاب پذیرش شکست را ندارندآمار دوره هفتم (دوم خرداد 76) انتخابات ریاست جمهوری را به رخ می کشند اما نتایج این دوره نکات جالب تری در درون خود دارد .
ادامه مطلب ...

احمدی‌نژاد مجددا رئیس جمهور شد

 

وزیر کشور نتایج نهایی انتخابات دهم ریاست جمهوری را اعلام کرد. بر این اساس میزان مشارکت 85 درصد و احمدی نژاد حائز 62.63 درصد آرا شد.

ادامه مطلب ...

پیام مهم رهبر معظم انقلاب به مناسبت حماسه پرشور 22 خرداد

 

مقام معظم رهبری فرمودند:‌ رئیس جمهور منتخب و محترم، رئیس جمهور همه‌ ملت ایران است و همه و از جمله رقیبان دیروز باید یکپارچه از او حمایت و به او کمک کنند.

ادامه مطلب ...

اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در حوزه های کرمان

 

رییس ستاد انتخابات استان کرمان ظهر امروز شنبه در گزارشی نتایج 17 حوزه انتخابیه استان کرمان را اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

آرای احمدی‌نژاد به مرز 24 میلیون رسید

 

بر اساس آخرین نتایج آرای شمارش شده و در حالی که شمارش 700 صندوق در کل کشور باقی مانده است، آرای محمود احمدی‌نژاد به مرز 24 میلیون رای رسید.

ادامه مطلب ...

بالاترین رکورد مشارکت سیاسی مردم در دولت نهم

 

با مشارکت 85 درصد مردم در انتخابات ریاست جمهوری دهم، بالاترین رکورد مشارکت سیاسی مردم طی سالهای پس از انقلاب پس از همه‌پرسی 98 درصدی رای به جمهوری اسلامی در این دولت ثبت شد.

ادامه مطلب ...

امام جمعه موقت کرمان: سالم ترین انتخابات در ایران برگزار می شود

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان از ماه های گذشته مبنی بر نبود سلامت در انتخابات ایران گفت: سالم ترین انتخابات در ایران برگزار می شود.

ادامه مطلب ...

پیکر رییس ستاد انتخاباتی کروبی در استان کرمان تشییع شد

پیکر دکتر "محمد فرخی" رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام مهدی کروبی در استان کرمان با حضور فرماندار، جمعی از نمایندگان و قایم مقام حزب اعتماد ملی در جیرفت تشییع و به خاک سپرده شد.

ادامه مطلب ...

اختصاص۵۵ دستگاه اتوبوس به صندوق های سیار اخذ رای در کرمان

 

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرمان گفت: 55 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی مسوولان و اعضای صندوق های سیار اخذ آرا و همکاری با ستاد انتخابات استان کرمان در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اختصاص یافت.

ادامه مطلب ...

تبلیغات دشمنان مردم را به حقانیت نظام آگاه می کند

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: تبلیغات سوء دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی مردم هوشیار ایران اسلامی را بیش از پیش به حقانیت نظام آگاه خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

استاندار کرمان: پیروز نهایی انتخابات، مردم هستند

 
استاندار کرمان گفت: انقلاب اسلامی در هیچ دوره و زمانی بازنده نداشته و در این دوره از انتخابات هم پیروز نهایی مردم خواهند بود.
ادامه مطلب ...

مردم تلاش بدخواهان را برای ایجاد تشنج ناکام بگذارند

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: امیدوارم مردم مانند همیشه با آرامش، متانت، صبر، حلم، وقار و سکینه روحی خود، تلاش بدخواهان را برای ایجاد تشنج ناکام بگذارند چراکه تشنج به ضرر کشور و آرای مردم است.

ادامه مطلب ...

حاشیه های مناظره موسوی و احمدی‌نژاد

مناظره تلویزیونی محمود احمدی نژاد و میرحسین موسوی نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حاشیه هایی همراه بود.

ادامه مطلب ...

مشروح مناظره تلویزیونی احمدی‌نژاد و موسوی

 

دومین مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، چهارشنبه شب از شبکه سوم سیما بصورت مستقیم پخش شد که در این مناظره تاریخی، محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی به مناظره پرداختند.

ادامه مطلب ...

حضور حداکثری مردم در انتخابات تداوم انقلاب را بیمه می کند

 

محمد هادی شجاعی سردبیر روزنامه حدیث کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم که دهمین دوره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود و همین نشان دهنده این است که نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رای مردم است و مردم تاثیر گذاری زیادی را در تعیین سرنوشت خود دارند.

ادامه مطلب ...

امام راحل شخصیتی استثنایی و منحصر به فرد بود

نماینده و لی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی استثنایی و منحصر به فردی بود که با ایجاد انقلاب شکوهمند اسلامی منجر به تحولی عظیم در جهان شد.

ادامه مطلب ...

دروغگویی در عرصه رقابت انتخابات خیانت به مردم و ولایت است

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پرهیز از دروغگویی و خیانت در عرصه انتخابات، گفت: هر کس در این عرصه به مردم دروغ بگوید درواقع به نظام و ولایت خیانت کرده است.

ادامه مطلب ...

فاضلاب شهری در چاههای جذبی برخی مناطق کرمان نفوذ کرده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان با اشاره به لزوم اجرای طرح فاضلاب شهری برای کاهش سطح آبهای زیر زمینی کرمان گفت: به دلیل نفوذ فاضلاب شهری در چاههای جذبی سطح آبهای زیر زمینی در برخی مناطق شهر کرمان از 6 تا 10 متر افزایش یافته است.

ادامه مطلب ...

اکثر دستفروشان کرمان را افاغنه تشکیل می دهند

مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهرداری کرمان با اشاره به آغاز طرح جمع آوری دستفروشان در کرمان گفت: بیشتر دستفروشان کرمان را افاغنه تشکیل می دهند.

ادامه مطلب ...