پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

یادمان ولایت، مرکز فرهنگی بزرگی برای آینده کشور است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بدو ورود به استان کرمان با اشاره به بهره برداری از یادمان ولایت در جیرفت، تصریح کرد: این مرکز می تواند مرکز بزرگ فرهنگی در این شهر برای آینده باشد.

ادامه مطلب ...

سوم آذرماه/ برگزاری تجمع بزرگ فدائیان انقلاب جهانی اسلام در کرمان

جانشین فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به تجمع باشکوه ۵۰ هزار نفری بسیجیان استان با عنوان 'تجمع فدائیان انقلاب جهانی اسلام'هدف اصلی آن را علاوه بر نمایش اقتدار بسیجیان، اعلام حمایت از موج بیداری اسلامی خواند.

ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب نسبت به جشنواره یادمان ولایت نظر مساعد دارند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب جامع شرایط هستند، تصریح کرد: ایشان از همه شرایط لازم برای رهبری جامعه برخوردارند.

ادامه مطلب ...

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی: بسیج سینه چاک ولایت است

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بسیج سینه چاک ولایت، اسلام و نظام است.

ادامه مطلب ...

ورود رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و وزیر ارشاد به کرمان

حجت الاسلام و المسلمین "محمدی گلپایگانی" رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و "سیدمحمد حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور شرکت در همایش یادمان ولایت در جیرفت، صبح امروز دوشنبه وارد فرودگاه کرمان شدند.


ادامه مطلب ...

فردا؛ سفرر رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب به جیرفت

دومین جشنواره سراسری یادمان ولایت بعد از نماز مغرب و عشا فردا با حضور آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و دکتر سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حسینیه شهدای شهر جیرفت برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب ...

ماموریت ریئس ایرنای کرمان به دبی به تعویق افتاد

به گزارش کرمان نیوز در حالی که قرار بود اکبر بهاروند مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان کرمان به عنوان مدیر دفتر نمایندگی این خبرگزاری در کشور امارات عهده دار این مسئولیت شود اما برخی از مسائل بوجود آمده در روابط ایران و امارات ؛این موضوع را به تاخیر انداخته است.

ادامه مطلب ...

جای خالی فرهیختگان برجسته شهدادی در جشنواره کلوت ها !؟!


*درجشنواره امروز کلوت های شهداد، جایی برای برنامه های بومی و منحصر به  فرد چون نقاره نوازی و...وجود نداشت.

در جشنواره کلوت های شهداد که امروز برگزار شد نه تنها حضوری از فرهیختگان این دیار دیده نشد بلکه حتی نامی از آنها ، بویژه شخصیتهای ارزشمندی همچون هوشنگ مرادی کرمانی،افسانه شعبان نژاد،حسین بهزادی اندوهجردی،آیت الله قوام و...برده نشد .

ادامه مطلب ...

امروز/ طوفان حرفهای دکتر کردوانی درجشنواره کلوت های شهداد

درحالی که صبح امروز  بازار تعریف وتمجید وسپاس از یکدیگر درجشنواره کلوت های شهداد داغ بود دکتر پرویز کردوانی با سخنانی انتقاد آمیز ، در جشنواره کلوت های شهداد، طوفان به پاکرد. طوفانی که در نهایت به قطع چند دقیقه ای پخش مستقیم این مراسم از برنامه های تلویزیون کرمان انجامید.

ادامه مطلب ...

دومین جشنواره وبلاگ و وب‌سایت‌نویسی در کرمان برگزار می‌شود

دبیر جشنواره وبلاگ نویسی و وب‌سایت‌نویسی گفت: این جشنواره استانی 25 آذرماه سال جاری به همت سازمان بسیج دانشجویی کرمان برگزار می‌شود.

ادامه مطلب ...

حاشیه هایی از جشنواره کلوت ها در شهداد

جشنواره کلوت های شهداد که صبح امروز در کمپ بیابانی برگزار شد با حاشیه های جالبی همراه بود که ذیلا از نظرتان می گذرد:


دعوت نامه ای برای نرفتن! / گلایه مندی از ستاد جشنواره کلوت


سایت خبری تحلیلی هجرت نیوز ۲۶ آبان ماه (دیروز) در مطلبی نوشت:


ادامه مطلب ...

اظهار تاسف رئیس خانه مطبوعات از عملکرد ستاد جشنواره کلوت

به گزارش سایت خبری-تحلیلی هلیل،مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان گفت:با توجه  به اینکه  دستگاههای متولی برگزاری جشنواره کلوت ها  شهداد به خبرنگاران توجه نکردند مانیز به آنها بی توجه خواهیم بود.

ادامه مطلب ...

جشنواره ای بدون حضور خبرنگاران!


در حالی که قرار است جشنواره‌ی بزرگ  «کلوت‌های شهداد»  فردا  جمعه 27 آبان ماه در کمپ کویری جنب کلوت‌های شهداد برگزار شود اما متاسفانه تاکنون علیرغم قول قبلی فرماندار کرمان و نیز سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان  هنوز هیچ اقدامی برای اعزام خبرنگاران رسانه های گروهی استان به شهداد جهت انعکاس این رویداد فرهنگی و اجتماعی بعمل نیامده است.

ادامه مطلب ...

سایت خبری کرمان نو آغاز به کار کرد

سایت خبری تحلیلی « کرمان نو »در آستانه عید سعید غدیر و با مدیریت محمود وهابی صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه خط فاصله آغاز به کار کرد.

ادامه مطلب ...

مدیر سایت خبری هلیل از تصادف جان سالم به در برد/خبر ۱۰ میلیلونی!

به گزارش کرمان نیوز سیمین سنجری مدیر سایت خبری هلیل در حالی که  چند روز قبل  به منظور  تهیه گزارش از مادر سرداران شهید قانع و حسن تاجیک به شهرستان فاریاب از توابع جنوب استان رفته بود ساعت 8:30 شب در راه برگشت از این شهرستان ،در پیچ خاتون اباد با یک  با یک پژوه 405به شدت برخورد و تصادف می نماید.

ادامه مطلب ...

گاف واحد خبر کرمان در خصوص خبر نماز جمعه!

به گزارش کرمان نیوز سایت اینترنتی صدا و سیمای مرکز کرمان در حالی ساعت ۱۳:۲۸ مورخ ۲۱ آبان ماه خبر نماز جمعه این هفته شهر کرمان را که حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه موقت آنرا اقامه کرده بود منتشر کرد که حاوی یک اشتباه بود.

این اشتباه از این قرار بود که در اقدامی عجیب در کنار این خبر عکس دیگر امام جمعه موقت کرمان حجت الاسلام مهدی عرب بور که هم اکنون در سفر حج تمتع به سر می برد منتشر شد که این اقدام موجب تعجب همگان شد .

ادامه مطلب ...

زیبایی کمپ های کویری منطقه شهداد در دل کویر ...

به گزارش کرمان نیوز  زیباترین کویر دنیا با کلوت های منحصربه فردش در منطقه شهداد کرمان قرار دارد تا جایی که می توان این منطقه را نمایشگاهی از زیبایی های کویر نامید.

عکس فوق روایتی است گویا از زیبایی کمپ های کویری منطقه شهداد...


ادامه مطلب ...

رونق شن درمانی در شهرستان ریگان

به گزارش کرمان نیوز این روزها شهرستان ریگان از توابع استان کرمان روزانه ذیرای دهها مسافر از سراسر کشور است که برای شن درمانی به روزستای علی آباد می آیند تا ضمن بازدید از این جاذبه کویر به شن درمانی اقدام نمایند.

ادامه مطلب ...

مناعت طبع مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان

سید ابراهیم یزدی مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان که در محل هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان برای اولین در تاریخ  این نمایشگاه اقدام به دائر نمودن غرفه خانه مطبوعات و نیز ایجاد میز ویژه نشستهای خبری نموده بود با متانت طبع و مهمان نوازی ویژه ای خود شخصا از میهمانان و مسئولان

پذیرایی می نمود.


سقوط یک کامیون در سد رسوب گیر مس سرچشمه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان، از سقوط یک دستگاه کامیون در سد رسوب‌گیر مس سرچشمه در محور رفسنجان- سرچشمه و کشته شدن راننده‌ی آن خبر داد.

ادامه مطلب ...