پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

برنامه پخش بازی‌های جام جهانی از صدا و سیما اعلام شد

انجام 64 بازی مسابقات جام‌جهانی فوتبال 2006 آلمان در گروه‌های 8 گانه به طور زنده و بدون تاخیر روی آنتن شبکه‌ی سه سیما و دیگر شبکه‌های سراسری می‌رود.به گزارش کرمان نیوز    این رقابت‌ها از نوزدهم خرداد ماه تا هجدهم تیر ماه برگزار می‌شود و تمام دیدارهای مقدماتی در ساعت‌های 16 و 30 دقیقه، 19 و 30 دقیقه و 22 و 30 دقیقه پخش می‌شود. بازی تیم ملی ایران با مکزیک ساعت 19 و 30 دقیقه یکشنبه، بیست و یکم خرداد ماه روی آنتن می‌رود و دیدار تیم ملی ایران با پرتغال، ساعت 16 و 30 دقیقه‌ی شنبه، بیست و هفتم خرداد ماه و رقابت تیم کشورمان با آنگولا ساعت 17 و 30 دقیقه‌ی چهارشنبه سی و یکم خرداد ماه پخش می‌شود. در روز آغاز مسابقات جام‌جهانی 2006 آلمان، جمعه( نوزدهم خرداد ماه)، ساعت 19 و 30 دقیقه بازی آلمان و کاستاریکا و ساعت 22 و 30 دقیقه مصاف لهستان و اکوادور روی آنتن می‌رود.

شنبه، (بیستم خرداد ماه) ابتدا مسابقه‌ی انگلیس با پاراگوئه، سپس رقابت «ترینیداد و توباگو با سوئد» و ساعت 22 و 30 دقیقه، پیکار «آرژانتین با ساحل عاج» پخش می‌شود.
یکشنبه (بیست و یکم خرداد ماه)، بازی «صربستان مونته‌نگرو با هلند» در ساعت 16 و 30 دقیقه و دیدار «آنگولا و پرتغال» ساعت 22 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود.
دوشنبه، (بیست ودوم خرداد ماه) مسابقه‌ی تیم‌های ژاپن، چک و ایتالیا با حریفانشان روانه‌ی آنتن می‌شود به طوری که مصاف «استرالیا و ژاپن»، دیدار «آمریکا با جمهوری چک» و پیکار «ایتالیا و غنا» نیز در این روز پخش می‌شود.
دیدار کره جنوبی و توگو، نخستین بازی سه‌شنبه ( بیست و سوم خرداد ماه) است و رقابت «فرانسه و سوییس» و بازی «برزیل و کرواسی» هم در این روز پخش می‌شود. 

چهارشنبه، (بیست و چهارم خرداد ماه) دیدار اسپانیا با اوکراین، پیکار تونس با عربستان و مسابقه‌ی آلمان با لهستان پخش می‌شود.
پنجشنبه، (بیست و پنجم خرداد ماه) مصاف اکوادور و کاستاریکا، رقابت «انگلیس و ترینیداد وتوباگو» و دیدار «سوئد و پاراگوئه» روی آنتن می‌رود.
جمعه، (بیست و ششم خرداد ماه) دیدار «آرژانتین با صربستان و مونته‌نگرو» نخستین بازی است که پخش می‌شود، سپس رقابت‌های «هلند با ساحل عاج» و «مکزیک با آنگولا» روی آنتن می‌رود.
شنبه، (بیست و هفتم خرداد ماه) ساعت 19 و 30 دقیقه پیکار جمهوری چک با غنا و ساعت 22 و 30 دقیقه مصاف ایتالیا و ژاپن پخش می‌شود.
یکشنبه، (بیست و هشتم خرداد ماه) مسابقه‌ی ژاپن با کرواسی، دیدار برزیل با استرالیا و مصاف فرانسه و کره‌ی جنوبی روی آنتن می‌رود.
دوشنبه،( بیست و نهم خرداد ماه) دیدار توگو با سوییس، رقابت عربستان با اوکراین و مسابقه‌ی اسپانیا با تونس، پخش می‌شود.
از سه‌شنبه، (سی‌ام خرداد ماه) با توجه به آغاز دور سوم مسابقات مقدماتی و افزایش حساسیت بازی‌ها، دیدار تیم‌های هم‌گروه به صورت همزمان برگزار و روی آنتن می‌رود که این رقابت‌ها در ساعت‌های 17 و 30 دقیقه و 22 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

روز سه‌شنبه(سی‌ام خرداد ماه )، بازی اکوادور با آلمان و رقابت کاستاریکا با لهستان از ساعت 17 و 30 دقیقه و پیکار پاراگوئه با ترینیداد و توباگو و سوئد با انگلیس، ساعت 22 و 30 دقیقه همزمان روی آنتن شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌رود.
چهارشنبه، ( سی‌ و یکم خرداد) همزمان با مسابقه‌ی ایران وآنگولا، دیدار پرتغال با مکزیک ساعت 17 و 30 دقیقه پخش می‌شود و مصاف هلند با آرژانتین و ساحل عاج با صربستان و مونته‌نگرو ساعت 22 و 30 دقیقه پخش می‌شود.
پنجشنبه، (اول تیر ماه) ساعت 17 و 30 دقیقه رقابت جمهوری چک با ایتالیا و غنا با آمریکا سپس در ساعت 22 و 30 مسابقه‌ی توگو با فرانسه و سوییس با کره جنوبی روانه‌ی آنتن می‌شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.