پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

حزب الله خط مقدم دفاع از ملت اسلامی و همه ملت های منطقه است

به گزارش کرمان نیوز  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی خطاب به جهان اسلام با محکوم کردن شدید فاجعه قانا،سکوت و بی اعتنایی سازمان ملل و سازمان های مدعی حقوق بشر در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، تأکید کردند:امروز حزب الله خط مقدم دفاع از ملت اسلامی و همه ملت های منطقه است و ملت مقاوم لبنان و مجاهدان شجاع آن سرزمین با ادامه پایداری در مقابل شرایط تحمیلی رژیم صهیونیستی دولت خبیث آمریکا و دولت بدنام انگلیس روح مقاومت را بیش از پیش در دنیای اسلام زنده خواهند کرد.
متن پیام ولی امر مسلمین به این شرح است:
فاجعه سهمگین قانا دل های ما را لبریز از درد و اندوه کرد و ما و دیگر ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان را سوگوار و خشمگین ساخته است. آن کودکان معصوم،آن تن های ضعیف و رنجور،آن دل‌های وحشت زده و کوچک به چه گناهی کشته شدند،دل آتش گرفته مادران و پدران آنان چرا باید به دست صهیونیست های خونخوار و حامیان مست و مغرور آمریکایی این چنین کباب می شد؟بیست روز بمباران بی وقفه لبنان، بیست روز جنایت در حجم انبوه،ویرانسازی یک کشور و قتل عام غیرنظامیان در آن و فاجعه‌ای همچون کشتار قانا، از کدام پشتوانه منطق و استدلال برخوردار است که دنیای مدعی تمدن و سازمان ملل و دولتها و سازمان های مدعی حقوق بشر، این گونه در برابر آن خونسرد و بی تفاوتند؟ دنیای اسلام تاکی باید وجود سراپا فتنه و شر رژیم صهیونیستی را تحمل کند؟ دولت‌های اسلام تا کی باید دست آمریکای جنگ افروز و مستکبر را در این منطقه حساس باز بگذارند؟ آنچه در لبنان اتفاق افتاد حقوق بشر آمریکایی را برای همه معنا کرد و خاورمیانه‌ای را که دولت آمریکا در پی آن است نشان داد. امروز برای همه روشن شده است که تهاجم به لبنان نقشه از پیش طراحی شده و اقدامی آمریکایی-صهیونیستی به عنوان گامی اساسی در راه تسلط بر خاورمیانه و جهان اسلام بوده است.
بوش و همکاران آمریکایی وی به همان اندازه در فجایع لبنان گنهکارند که سران خبیث و روسیاه رژیم صهیونیستی و سکوت سازمان ملل و بیشتر دولت های غربی و حمایت برخی از دولتها همچون دولت بد سابقه و بدنام انگلیس، آنان را نیز به اندازه‌های مختلف در قضاوت امروز و فردای بشریت و در مواخذه و عقوبت عظیم الهی، مسئول و شریک جرم می سازد.  امروز ملت های مسلمان بیش از همیشه از آمریکا متنفر و بر آن خشمگینند. دولت های آنان نیز حتی آنها که ملاحظات سیاسی موجب محدودیت آنها است، از این همه تعدی وقاحت آمیز و مستکبرانه، بیزار و بر آن معترضند. رژیم آمریکا با حمایتش از جنایتها و جنایتکاران صهیونیست و با تجاوز آشکارش به حقوق ملت های مسلمان باید منتظر سیلی سخت و مشت کوبنده امت اسلامی باشد.   ایستادگی ملت لبنان و مجاهدت قهرمانانه حزب الله و اقتدار برخاسته از ایمان، صبر و توکل آنان، نماد دیگری از بیداری دنیای اسلام و عزم راسخ آن در برابر دشمنی‌ها و کینه توزیها است، مشت پولادین جوانان مومن و شجاع و مظلوم لبنانی، اکنون بر چهره زشت متجاوزان فرود آمده و شیشه غرور مستانه آنان را شکسته است.
سیاست راهبردی آمریکا ایجاد نا امنی و بحران و جنگ در این منطقه است. بدانند که هرچه نا امنی را گسترش دهند ملتها را بر خود خشمگین‌تر و دنیا را برای خود نا امن‌تر خواهند کرد. رفتار و خوی تجاوزگرانه آمریکا و اسراییل روح مقاومت را بیش از پیش در دنیای اسلام زنده خواهد کرد و ارزش جهاد را برای آنان نمایانتر خواهد ساخت.
دنیای اسلام و جوانان مسلمان در همه کشورهای اسلامی بدانند که راه مقابله با گرگ وحشی صهیونیزم و تجاوزگری شیطان بزرگ جز مقاومت فداکارانه نیست. تسلیم و انقیاد در برابر دولتمردان ماجراجو و فتنه گر آمریکا بر طمع و جسارت آنان می افزاید و کار را بر ملتها سخت تر می‌کند. اگر لبنان تسلیم تجاوز اسراییل و آمریکا می شد و اگر جوانان مجاهد حزب الله و مردم مظلوم جنوب،رنج این دفاع مقدس را به جان نمی‌خریدند، محنتی بلند مدت و ذلتی روزافزون همه ملت لبنان را تهدید می‌کرد و ادامه این روند تهاجمی تمام این منطقه را در برمی‌گرفت. امروز حزب الله خط مقدم دفاع از امت اسلامی و همه ملت های این منطقه است. برای دشمن صهیونیستی دین و آیین و مسجد و کلیسا و شیعه و سنی فرق نمی‌کند. رژیمی است نژادپرست و متجاوز و سفاک. اگر مانعی در راه خود نبیند از هیچ جنایتی به هر گروه و هر ملت روگردان نیست. ملت های منطقه و فرقه های اسلامی و پیروان دین های مختلف در لبنان و در همه کشورهای اسلامی باید دست اتحاد به یکدیگر دهند و نگذارند تفرقه آنان موجب قوت دشمن شود.  ایران اسلامی مقاومت در برابر زورگویی‌ها و تجاوزگری های آمریکا و شرارت های رژیم صهیونیستی را وظیفه خود می‌داند و در کنار همه ملت های مظلوم به ویژه مردم عزیز لبنان و ملت مبارز فلسطین خواهد ایستاد.  آمریکا که با حمایت صریح خود از کشتار غیرنظامیان لبنانی و مخالفت صریح با آتش بس در لبنان و کمک تسلیحاتی مالی و سیاسی به متجاوزان صهیونیست، عملاً مجرم صحنه این فجایع بزرگ است، اکنون در صدد آن است که با تحمیل شرایط خود بر ملت و دولت لبنان، ظلمی مضاعف را بر آنان وارد آورد.
بی‌شک آن ملت مقاوم و آن مجاهدان شجاع زیر بار چنین ظلمی نخواهند رفت و جز بر اساس مصالح خود تصمیمی نخواهند گرفت.
اینجانب مصائب وارد آمده بر ملت لبنان به ویژه فاجعه بزرگ قانا را به آن ملت عزیز و به مجاهدان نستوه و بر برجستگان و مسئولان سیاسی آن کشور تسلیت می گویم و همدردی ملت بزرگ ایران را با آنان اعلام می کنم.
سلام بر ملت لبنان، سلام بر حزب الله پیروز و سلام بر رهبر دلاور و مومن عربی سید حسن نصر الله.
قال الله تعالی: فاصبر ان وعدالله حق و لا یستخفنک الذین لا یوقنون...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.