پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

طرح خاورمیانه جدید رژیم صهیونیستی را به مخمصه سختی فرو برده است

مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان  با صدور بیانیه ای در حمایت از مقاومت مردم لبنان اعلام کرد: طرح خاورمیانه جدید که با ابتکار و حمله پیش دستانه حزب الله به شکست انجامید سران استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی را به مخمصه سختی فرو برده است.

به گزارش کرمان نیوز  ، در بخشی از این بیانیه با تاکید بر اینکه طرح خاورمیانه بزرگ بر اساس دموکراسی از حربه‌های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی بود، آمده است: از آنجا که دموکراسی و انتخابات باعث روی کار آمدن گروه‌های مخالف آمریکا در خاورمیانه شد این طرح جای خود را به طرح خاورمیانه جدید که اساس آن تغییر نقشه کشورها بر اساس قومیت‌ها و به وسیله زور می‌باشد، داد. این بیانیه با اشاره به اینکه طرح خاورمیانه جدید با مقاومت رشادت آمیز مردم لبنان سرانجام به شکست انجامید، می‌افزاید: حماسه مقاومت نه تنها مستکبران و رژیم صهیونیستی را در مخمصه فرو برده بلکه نشان داد که کسانی که بر طبل حقوق بشر می‌کوبند و آن را دستاویز مقابله با دولت‌هایی مانند جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهند حاضر نشدند فاجعه قانا را ولو با یک قطعنامه خشک و خالی محکوم کنند.
مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان  در ادامه بیانیه خود تصریح کرده است: حماسه مقاومت و در مقابل استیصال و وحشت صهیونیست‌ها و فرار ساکنان سرزمین‌های اشغالی از شمال به جنوب این سرزمین‌ها نشان داد که فرآیند ملت سازی در سرزمین‌های اشغالی به وقوع نپیوسته بلکه حرکت صهیونیستی افرادی را به زور و یا به طمع رفاه و آسایش به صورت مصنوعی در آنجا گرد آورده است.
این بیانیه با تاکید بر اینکه حماسه مقاومت حزب الله باعث وحدت گروه‌ها در لبنان، وحدت فرق و مذاهب اسلامی در جهان و وحدت مسلمانان با غیر مسلمانان شد، خاطرنشان کرد: پیروزی مقاومت نه تنها پیروزی یک گروه عربی و شیعی بلکه پیروزی جهان اسلام است و تمام فرق و مذاهب اسلامی در آن سهیم هستند.
این بیانیه افزوده است: ما دانشجویان بسیجی از رهبر اسطوره ای مقاومت حزب الله، سید حسن نصرالله می‌خواهیم که تا نابودی و محو اسرائیل لحظه ای از پای ننشسته و هرگز تن به آتش بس ندهد؛ چرا که زمان رهایی امت اسلام از غده سرطانی اسرائیل فرا رسیده است.
مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان  با اشاره به اینکه امروز وضعیت رژیم صهیونیستی به مانند وضعیت آخرین سال‌های رژیم پهلوی است، یادآور شد: امروز جنبش دانشجویی تحقق یکی از آرمان‌هایش یعنی آزادی قدس شریف را دست یافتنی تر از هر روز می‌بیند و برای جهاد، قتال و شهادت لحظه شماری می‌کند./انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.